mitt nya liv börjar idag...

och denna gång så skamin nya livsstil fastna föralltid!
ska börja vara ut och springa med elina på åsen som en galning.!
det kommer inte att bli lätt, men det ska gå!
för igår när jag kollade mig själv i spegeln började jag tänka, kommer det aldrig bli bättre än såhär? är det verkligen såhär jag vill att mitt liv ska se ut? att jag ska se ut? orkar jag verkligen inte engagera mig mer i mig själv än såhär? vad är då livet värt? inte allt för mycket...
så därför bestämde jag mig för att börja springa, ska även få upp en träningscykel till övervåningen.

annars händer inte mycket, har beställt de två sista säsongerna av one tree hill, måste ju bara se klart serien!!!

jag saknar grästorp, det känns som att det var trehundra månader sedan jag åkte där ifrån, helt sjukt, speciellt när jag kollade på bilderna med elina, jag blev ju tvungen att hålla mig ifrån tårar när bilderna på rootin kom upp... jobbigt..

fluxenjobbet blev inte lika illa som jag trott, men inte pga vad jag får göra, utan pga vilka jag jobbar med :)

jag älskar häagen-dasz, men när dom är slut, då är dom slut.
har börjat med äppelcidervinägertabletter, vitamintillskottstabletter och igår var jag tvungen att ta en antiinflammatorisk tablett för mina knän gjorde så ont, och sen när skolan börjar om skajag börja om med mina tetracyklin oxå.
jag ska inte bara leva mig igenom livet, jag ska göra mig ett livsom är kul att leva..

från och med nu ska jag inte unna mig någonting.
the fat days are over.
knäna kommer döda mig, sömnlösa nätter, rubbet, men det är smällar jag får ta, beach -09 här kommer jag.!


i need to get back to the good days, and find myself again.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag ska peppa dej. Och när vi båda flyttat till luleå så kan vi börja på inpuls eller helex ;>

2008-07-24 @ 01:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0