PeDeOhäL :)

blev å fara till PDOL med natta idag efter jag jobbat klart och sovit å äti paj hos pappa!
fick sluta tidigare idag så då cykla jag till pappa och somnade påhans mega härliga soffa somjag älskar mega mycket!
sen vaknade jag och åt paj, såg typ lite TV, å sen cykla jag hem och duscha, sen kom natta och då drog vi till piteå dansar och ler, var egentligen inte ens tänkt att jag skulle dit, men fan va kul det blev!
väl där sågick viomkring och kollade lite, gick in i en lastbil där man fick lära sig otroligt mycket om hur det är att jobba som volontär i krigsdrabbade länder och så vidare! :)
sen träffade vi amanda, therese och ida när vi var och lyssnade på slutet av amanda jensen :P
sen, åkte jag natta och amanda flipper, den var kul :) kändes som att man skulle slungas ur ibland! haha ;D
efter det så gick vi och såg TOMAS HOLMSTRÖM MED STANLEY CUP BUCKLAN helt otroligt hur stor den är! och tung! 28 kilo eller nå sånt var det...
sen så tog jag autografen på både papper och på tröjan, samt tog några bilder på mig och holma, dom kommer nog upp på pixbox senare när jag fått dom av amanda! sen så fick jag även ta i buckland, fyfan vilken känsla! helt underbart!
senare gickvi och lyssnade på adam tensta lite, men dissa han för håkan hällström som gjorde en otrolig show! men när han sjöng en viss låt som jag inte kommer ihåg, men det var en kärlekslåt iallafall, och när alla kärlekspar började pussas å gorma så drog tankarna iväg till en viss person, och nästa år är det fan han jag ska gå med! annars blir jag knäpp!
efter det så ve jag inte riktigt vad vi gjorde, jag tror att vi köpte en dricka och åkte flipper en gång till, men denna gången bara jag och natta :)
sen gick vi och köpte takida tröjor och ställde oss typ längst fram, och vilken konsert alltså! man kunde itne stå still! jag hoppade och viftade som besatt! vilken energi och kärlek till musiken dom har takida! helt underbart! och allsången till curly sue, ojojoj, fyfan vilken jäkla känsla!! jag tror verkligen att jag har hittat ett nytt favoritband alltså! helt galet bra!
nej, det blev verkligen en helt underbar kväll :)
ett tips till er på festival området, ring inte till någon som är på festival, man hör fan inte ett skit! haha!
fan vad jag garva åt meddelandet som ante lämna på mobilsvar: "halåååååååå?! EMME?! halååååå? det är andreas månström! svaraa dååå!!" haha, fan va kul de lät!! xD
nåja, jag avr iallafall hemma vid halv fyra, men internet tjorva för alla sladdar var typ urdragna så!
nu ska jag se om jag hittar nå musik, och sen ska jag sova.!
jag ska ju faktiskt åka in till luleå imårn med pappa och kolla på lägenheten på örnäset! spännande spännande!
sen måste jag faktiskt sätta igång med att avverka one tree hill säsong tre och fyra! haha :D
men nu ska jag sova! pusspåer :)


en liten hälsning, tro vad du vill "kvinna" men jag vet nog allt vad jag har och inte har skrivit, sen vad du tror skiter jag fullständigt i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0