the good times are over. now they are gone.

Rootn Tootn Catalyst, Mister Sure Whiz, Mom's lil' benz, Joule honour catalyst.....
vad ska jag ta mig till utan er?
brottningsmatcherna med köning varje morgon, med ett avslut med att jag vinner genom att få på grimman och han biter lite i min jacka...
catitzy som alltid kommer fram å är social och vill busa i hagen, och surar missin the blues som står och äter i sin ensamhet...

jag saknar königs gnägg på morgonen, att rootin står och sparkar i dörren och tar tar i dörren med tänderna och försöker öppna den själv...
scooters små tjuvnyp och när man ska säga till honom på skarpen så ser han helt oskyldig och underbar ut...
jag saknar att gorma med nova när man ska ta på täcket.
jag saknar att ligga ensammen i sängen utan dorabella som kurrar på min mage...
dom små kattungarna och diva!
jag saknar allt helt enkelt, bara att gå från huset till stallet och kolla ut över sommarhagarna när cheetas och nova busar, den sena solens sista strålar. endast då känner man riktig frid i hela kroppen, det är sånna tillfällen man vill frysa ner och kunna plocka upp när man vill, när man känner sig deppig...
ett annat sådant tillfälle är när jag och rootin var ute och skrittade i typ över två timmar eller nästsista dagen när vi var ute och galopperade på småvägar och tillslut hamnade i kronogård där chacke och hazel står... det är sånna tillfällen man aldrig vill ska ta slut!
eller när jag och rootin stoppade tre och en halv meter, eller när jag och scooter gjorde årets jäkla spin!

jag vill bara tillbaka, jag skiter väl fullständigt i rallarsvängen, pdol, lk, bodenalive och allting!!!
det enda som gäller är grästorp....

nåja, jag får ladda om och hoppas på att det blir att åka dit igen på höstlovet, jullovet, sportlovet, påsklovet och sen ett tag till sommarlovet innan jag drar till usa! ;D

usa, fan vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0