usch....

bara nio dagar kvar till resan till älvsbyhålan nu...
blir bara jobbigare och jobbigare att stiga upp, gå och lägga sig och hoppa av rootin efter ridturen..
jag vill verkligen inte hem, nej nej nej, det är så fel!
jag hör inte hemma i älvsbyn, jag hör hemma här, i grästorp!!
jag och rootin, jag och scooter, jag och benz, jag och hobbe! det är så rätt!
jag och älvsbyn? nej, det går verkligen verkligen inte ihop!!!
jag och luleå? det låter okey, det kan funka, men nej, ödet vill annat!
fick ett erbjudande om lägenhet idag, men dock på mörön, så de skippar jag nog!! fan, ligger ju längre bort än ersnäs! hah!

nåja, blir nog att åka hit en heeeeel del i höst, vinter och vår! får se om de blir nå till sommaren bara! beror ju som på...
men, om ja sku ta å gå å hänga upp lite tvätt, pussa på rootin och gå och, tyvärr, sova!

jag älskar min rootinpojke <3

rootin och fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0