en dröm, eller ja, en TILL dröm ;)

fan jag kommer inte ihåg alla detaljer precis just nu... drömde den ju igår å de.. men iallafall!

jag var på fest hos D på B å ja va typ as as as as as as as kalas! å då puttar typ sandra eller nån mig så ja hamnar i knät på D å han skrattar typ bara, å då säger jag att ja måst få prata me han enskilt någerst, å han ba typ okej.
men när ja ställer mig upp så ramlar jag typ för att ja är så kalas i arslet typ, å då säger han typ, varför har du druckit söjn mycke ikväll? å jag ba, för att ja är nervös, men vi tar varför ja är de sen! nu måste vi prata! han ba okejokej, åsså drar vi in på toaletten å då säger jag typ, det är två frågor jag har å ställa till dig å en sak att säga. och om jag börjar spy innan jag fått svar på frågorna så måste du tvinga mig å säga de ja ska säga. han ba, mm, typ.
åsså frågar ja han två frågor som ja it tänker skriva ut för då klurar ni ut vem de handlar om. å han svarar på frågorna å de är jättebra svar ;);) sen så säger han, men vad va de du ville säga då? ja ba, att jag tycker om dig så förbannat jävla mycke! typ mest av allt på hela jorden!! och då blir han helt tyst å ba, allvarligt? varför har du it sagt nå innan för? ja tycker ju om dig as mycke jag med! de har ja gjort sen ja träffa dig i M för hundra månader sen!

å då är ja så jäkla duktig å börjar spy typ, å han blir helt, underbar å ba, har du någon snodd eller nå så du inte spyr i håret? mmmm, säger jag å viftar med handen (snodden sitter fast där) åsså känner jag typ hans fingrar genom mitt hår medans han sätter upp det åt mig.. sen säger han typ att han inte vill att nå ska hända mellan oss ikväll, för han vill inte förstöra nå genom att båda är på fyllan, å sen frågar han vars jag ska sova, å då svarar jag hos sandra å han ba, eehee, hur ska du ta dig dit? du kan sova här om du vill? på så sätt så kan vi ju lära känna varandra nyktert imårn :) å ja ba, helt borta, mmmmmmhmm... typ.

å sen spyr jag lite till, å då frågar han när han ser att det bara är alkoholen som kommer upp, när åt du senast egentligen? å ja ba, typ några dagar sen! han ba, men varför de? å ja ba, för att ja va så nervös för å komma hit.. han ba, men varför de???? MEN FÖR ATT DU ÄR HÄR FATTAR DU VÄL! svarar jag ;) åsså bär han mig till hans säng å innan han går säger jag typ; är det att förstöra om du ger mig en puss? han bara, nej, inte alls, åsså ger han mig en puss på kinden (eftersom att jag har spytt så förbannat).
nästa morgon när ja vaknar upp hos han så är min första tanke typ, han får inte se mig såhär!!! haha ;D bakis å äcklig typ ;p så då kastar jag mig under kudden å drar täcket över skallen, å han ba, men vars tog du nu vägen? å jag mumlar från mitt gömställe; men du får it se mig nu, ja måst ju fixa till mig, annars skrämmer jag ju bort dig! å han ba; men vilken tur att sandra kom förbi med din väska vid tolvtiden då ;) å ja ba; ööh, vad är klockan? två ;) så jag har redan hunnit se hur du ser ut ett bra tag, du är så söt när du sover! svarar han. men jag tar iallafall min väska å springer in på toan, efter en kvart eller nå kommer jag ut igen å går å lägger mig i hans jätte varma sköna säng, han hade lovat mig frukost på sängen innan jag hade däckat där ;p haha ;D

så då tillbringar vi hela dagen i hans säng med pannkakor som hans mamma gjort åt oss å så ligger vi typ där å pratar en massa, å innan jag ska gå hem så säger han typ att han menade det han sa igår, å då svarar jag att det gjorde jag med.! åsså fortsätter ja å säger att ja förstår om han bara ser häjn som en helg grej eftersom han är kompis med L å ja, L är väl inte mitt största fan precis. å då svarar han, men är du dum? klart jag inte ser häjn som en helg grej! å har L nå problem med att jag har blivit kär i dig, ja då är de fan hans problem å inte mitt! åsså ger han mig årets jävla kyss! ;D;D

sen vaknar jag.! FAN FÖR DRÖMMAR SOM INTE ÄR SANNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0