Grästorp <3

mmh, nu är man i grästorp och jobbar, det är lite jobbigt, men ack så grymt kul!
mina dagar ser på ett ungefär ut såhär.

7.00 vaknar och fodrar
         sover till klockan nio
9.00 går och äter frukost
         mockar hagarna
         släpper ut hästarna
         mockar boxarna
13.00 rider rootn
           (mån, ons, fre, lör rider jag hobbe)
           dagar som ej liza hinner rider jag scooter
16.00 äter middag, ser tv
18.00 duschar (väntar på fotbollen om sverige har match)
           ser tv eller hjälper till att betäcka märrarna
20-21.00 går och sover ;)

och jag jobbar varje dag oxå :) akta skoj!! ;D
nu lånade jag datorn av kjell å liza bara för att ja sku kolla om malin hade updaterat nå på resedagboken, men de hade hon inte! jävla typ! åker till usa å uppdaterar inte så att jag kan vara avundsjuk...
min egna mamma är ju typ helt bäng i skallen så jag får inte åka, jävla fan! å nu håller facebook på å spamma sönder mig ;S CP! usch! jag vill inte sitta på jävla äckel fluxen!! jag vill sitta i sadeln på en häst å rida på prärien i usa med fredrik eller nån!!! men nej, krossa mina största drömmar, gör det för all del.

synd att jag är så förbaskat omogen.

nåja, jag är i grästorp! å ska jag deppa så ska jag göra det med kjell å liza å inte här uppe i min ensamhet som dom gång på gång keep telling me ;) haha ;D

nästa år, ja då jäklar!!! då är det usa hela sommaren! haha :D bara börja å spara!
nu ska ja gå ner å sova eller se tv eller nå :P vart en chill dag idag, hästarna fick stå :P

pusssssss

la in en bild på min stora kärlek här i livet oxå tänkte jag :) Mister Sure Whiz <3

Kommentarer
Postat av: syster

ja emelie det är ju faktiskt inte bara mamma som säger att du inte får fara, det är ju faktiskt hela din familj, ta ut det över oss också och inte bara på mamma, det är ju inte hennes fel direkt.

2008-06-19 @ 08:37:10
Postat av: Anonym

usch jag blir så ledsen i hjärtat då du skriver att mamma är "bäng" i huvudet, jag förstår inte hur du har mage att säga så...jag blir så ledsen när du har förändrats så mycket... jag hoppas du en dag inser hur mycket mamma har ställt upp för dig och att du kommer be henne om förlåtelse från ditt inersta hjärta!!! sluta ge mamma så mycket skit, hon älskar ju dig, det enda hon vill äratt du ska älska henne tillbaka! tänk på det!

2008-06-19 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0