kan inte alla mina jäkla drömmar bli till verklighet nån himla gång elle?!?!

inatt skulle jag typ på klassresa med skolan till något utländskt land, men eftersom de va så få som kunde följa med så åkte vi med två små golfbilar istället för att ta oss till flygplatsen på egen hand.
Jag fick ta med mig Natta för att hon sku få köra den ena bilen.
Men då blev bilen som hon skulle köra helt full å ja ba; men ååh! natta jag vill ju åka med dig!!
å då när ja sa de så satte sig D i baksätet på den andra bilen, den som Natta inte sku köra, å då log Natta å satte sig i baksätet breve honom å då va ja ju tvungen att säta mig jag oxå. Å jag vart typ as sur för att han satt så nära natta, även fast han sociala mer med mig.
men efter ett tag så försvann Natta helt konstigt och en annan jättebiffig kille kom å satte sig, så då var D tvungen å sitta jätte nära mig å då hede han handen på mitt lår å log lite. Å jag tänkte typ att han bara gjorde de för att de sku bli mer bekvämt liksom, för de va ju gode jävla trångt.
Men sen när den där biffkillen oxå försvann så höll han kvar handen å kollade på mig och gav mig en "är det okey för dig?" blick, å då gav jag han en "det är mer än okey! ;)" blick tillbaka å då log han å gav mig en jättemysig puss :)
Sen när vi skulle gå från bilarna till flygplatsen så tog han min hand och sen när vi satt å vänta på planet så höll han handen på mitt lår igen!!
Sedan i kön in till planet så hamnade jag först, å sen en annan person, å sen han, å då sa han: Vänta me å sätta dig innan jag kommit in så hittar vi en plats där vi kan sitta tillsammans!
Och sen så satte vi oss ihop å de va typ den mest underbara bil- och flygresan i hela mitt liv!


även fast det sög ashårt när ja vakna! å förlåt ewe att jag ringde å väckte dig, men jag var bara tvungen å berätta min underbara dröm för någon å då var du den första jag kom å tänka på! :)
och fan kör du på J, det kan ju bli kul! xD CA vem? liksom ;);););););););) PUSS!


None

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha du här ska det itne köras på J. det kan jag lova. Jag lägger allt jävla krut jag har kvar på CA nu. J är inget för mej, visst han är kul, men ack för gammal också! HEHE ;);)

2008-06-06 @ 22:12:40
URL: http://evelineenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0