sommarloov ;D

jieop ;D idag fick man sommarlov :D fett fett fett ;D
dåligt väder dock ;s man blåser ju typ bort när man går ut!
efter skolan gick ja typ med sandra på stan å de, hon köpte ny hårfärg och en telliofon ;D jag köpte en ny assnygg tröja på carlings, den är röd me nå tryck på ryggen ;D JIEOP! :D
jag är nog den mest färgglada person jag känner ;)
färg färg färg :D
blått, grönt, rött, gult, lila!! jag ahtar folk som bara har typ svart, grått å vitt i garderoben, okej, jag har sånna kläder oxå, men oftast med nå glatt tryck på dom isåfall ;D;D hehe :D
nyaste köpen för mig är ju då den röda tröjan och ett orange/grått linne liksom ;D FETT NAJS :D heheh :D

å på torsdag ska jag upp till stallet med pappa å tömma mitt skåp, sen ska jag packa packa packa ;D
på fredag blire bio emd ewe i luleå om hon hinner bli frisk å de ;p
sen på lördag drar jag! SKÖNT SOM HELVETE ALLTSÅ!
säkert därför ja är så på topp just nu! jag slipper han snart! om bara 5 hemska dagar så slipepr ajg honom i över en månad!!! INSE! ;D FRIHET!!!!!!!

håja ;D ewe ska göra en ny blogg design åt mig ;D rött å vitt :D
färg,precis som jag vill ha det :D pusspusspusspusspuss!!!



jag älskar att vara kär, men är jag kär i honom? eller honom? eller honom? eller är jag bara kär i kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0