vill bara bort bort bort...

lördagen kunde verkligen inte vara längre bort än vad den är. jag skulle bara vilja lämna telefonen hemma å sätta mig med en enkel biljett till grästorp på tåget, och aldrig titta mig över axeln till det som var.
bara åka till grästorp, aldrig komma tillbaka och bryta kontaken med alla, jävlat alla, och starta om på nytt, ingen billy, inget bråk skrik och gråt.... bara börja om och aldrig aldrig aldrig blicka bakåt.

nåja, drömma kan man ju alltid.

så jävla tråkig exaxmens kväll alltså... jag dör. jag har fan inget liv! deprimerande....

och jag är hungrig som en varg, men jag klarar inte av att äta, inte idag.
det var en bra dag, men en hemsk kväll.
jag klarar inte av att äta när han är hemma.

å inte hörde han av sig heller, lika bra att inte bry sig eller hoppas på för mycket.
det ligger väl i min natur att bli äckligt fett dissad av allt och alla levande varelser.

ha de bra alla! hejs.


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag vet att jag sagt det en miljon gånger. Men ge inte upp, du har fan ingenting att förlora eller hur? Jag tänker påminna dej om det hur många gånger som helst.

Jag längtar tills du kommer hem, sorry att det inte blev någon bio idag (fredag) som det var tänkt. förlåt. <3

2008-06-06 @ 22:07:29
URL: http://evelineenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0