12-13 April ;D

så åker jag med pappa ner till erika, så himla skönt det ska bli :) och det är som att ajg fick en sak att gå i uppfyllelse, för ja saknar erriperri jätte mycket, å de kommer bli så himla himla kul å få va hos henne igen :) 
I hennes nya lägenhet i skellefteå :)
sen blir det att fara ner den 1-4 Maj oxå å hälsa på, å sen i sommar får vi se hur det blir, om jag har sommarjobb och pengar osv..
image148
annars då?
jag såg just precis a cinderella story och insåg att livet aldrig kommer bli lika lätt som på film, iallafall inte för mig.
imårn var det tänkt att jag skulle till luleå, men det känns som att jag hellre bara ligger hemma, på min säng, å stirrar i taket..
allting känns bara så otroligt meningslöst och onödigt..
man får ändå aldrig, ALDRIG någonsin vad man vill, så vad är då ens meningen med att försöka?
allting, eller ja, det mesta går ju då åt skogen för mig hela tiden, lovar att om jag lägger ner hockeyn så kommer luleå ta guld nästa år.. bara som ett exempel.
jag lär ju få IG i livsmedelskunskap oxå, jag kommer aldrig hinna skriva dom dära jävla proven, å inte helelr provet jag missat i hygienkunskap..
stallet har jag i princip lagt ner helt och hållet känns det som, tråkigt, för jag saknar hästarna, men det känns så onödigt att börja vara i stallet när jag inte får rida piccolo och pelle ska säljas... ingen idé att fästa mig vid någon ny häst nu eftersom jag ska flytta..
image165

och Crimson är såld, min underbara Crimson Catalyst, nej.... allting går verkligen emot mig nu, så för min egen, och alla andras skull, så gör jag nog bäst i att bara försvinna å gå upp i rök. sluta vara i centrum hela tiden, utan mer bara smälta in i mängden när jag är ute bland folk.

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0