Ååh LULEÅÅÅ! ;D

blir å fara till luleå emd natta å ewe ikväll å sova i pers "lilla" hus! ;D hehe :D
kommer bli sköjj som fan ju! ;D
Å imårn ska vi kanske göra flarnkorgar å äta med glass, om jag ids ställa mig å hålla på med den där jävla degen! haha ;D den muckar ju alltid! ;p

nåja, ja har då packat klart å allt :P ska bara he ner laddaren ;D Fan va kul om vi lyckas få igång bubbelbadet oxå! ;D hehe :D

ananrs händer det itne mycket i mitt liv, ska till skellefteå den 12-13april och den 1-4maj, sen åker jag till grästorp 20-30mars ;D alltså gode snart! å den 14april så får jag mina sulor till skorna så jag går som folk typ ;p å 1april ska jag laga en tand ;p suck!
tänk om man hade 30 000 spänn så man kunde ta bort glugghelvetet! BLÄ! haha ;D okey, den är gullig, när man är liten, men de är den inte fan längre!

å sen vill jag tatuera mig, typ, NU! damn alltså! så mycke man vill men itne kan, haha! ;D
nåjanåja, om man skulle gå å göra sig klar å packa ner laddaren (vilken som jag lär glömma bara för att) hahaa! ;D

Helgens låt: Lazee - Rock away


pussciaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0