avgörandet på lördag! ;D

efter lördags matchen är det antingen att fira att luleå undansluppit kvalserien eller gråta lungorna ur sig för att dom inte lyckades, vad som än händer ås älskar jag dom så himla himla mycket! och vad som än händer så finns luleå ALLTID kvar i hjärtat, å om någon tvivlar på mig, så let it be, jag bryr mig inte, jag vet precis vad jag tycker och jag skiter i vad ni andra tror, okey?
skön jävla vinst igår mot dalagänget mora! rönnberg å greppas puss, rönnbergs segervrål, lindqvist vrål, hela lagets glädje.. men dock ska dom itne fira allt för mycket, en match kvar, en avgörande match.. mot timrå, hemma!
men vi har oddsen på våran sida,
timrå är så fett klar för slutspel och vi spelar på hemmaplan. så dom har egentligen ingenting att kämpa för, utan kan slöspela denna match för att va brinnande heta till slutspelet.
mora spelar borta mot linköping, linköping kan fortfarande (om ja fattat det rätt) få andra platsen i tabellen(?) så dom har något att kämpa för, mora har förlorat de två senaste matcherna och nu komemr dom spela på bortaplan!

men som sagt, vad som helst kan hända, och det är bara å hopaps på jävlat det bästa å be för ett mirakel!

Jag tror på Luleå hockey, Nu måste bara Dom tro på sig själva! <3

image149

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp, de kan bli två om dom vinner! så lhc har ju lite mer o spela för:D

2008-03-08 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0