bekräftelse

..........................
kan man inte bara vara nöjd med sig själv nån gång i livet?
eller är livet verkligen en kamp efter att hela tiden få bekräftelse?
varför ska det vara såhär?
..........................

å nu vet ja nog den största anledningen till att ja är lite deppig hela tiden, jag saknar Erika å Emma så himla mycket hela tiden, å ingenting är samma sak utan dom.. livet får liksom mindre mening. Första maj så åker jag till Erika i fyra dagar, men de är ju alldeles för länge dit.. ååh, blä!

.........................
vad jag vill? det vet bara jag.
men jag är för feg, och vågar inte ta chansen.
jag vet, jag är en mes.
ni fattar ingenting av det här inlägget.
fast iof, det är ju inte meningen heller.
........................

det ska vara reggae på sommarn.

..........................
förlåt att jag är så dum.
.........................

image76

förstår du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

erika bor väl bara i ske-å??! tar ju 5 minuter dit ffs! de e ju inte långt för dejj om du vill hälsa på dina syskon. 15 mil till erika, 25 till emma.

2008-03-05 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0