Det är dom bra sakerna som räknas! ;D

hmm, idag skolkade jag hela dagen! men jag gick itne la mig bara därför, utan jag väntade tills mamma for hemifrån åsså började jag packa klart min väska, eller ja, mina väskor! haha ;D har en med hästprylar i å en med vanliga kläder i, så man slipper mixa dom å de;P
sen så började jag städa toaletten uppe, putsa glas och plocka ihop lite allmänt bara ;P
sen dammsög å vaska jag så nu luktar de göttarns :)
å sen satte jag mig med matteboken å plugagde i några timmar, så nu är jag ikapp och förbi! ;D HIHI!! ;D
sen avr jag å köpte en macka till tåget och sen har jag hunnit ut å kolla posten samt prata med natta i telefon å sova tio minuter ;P nu har jag tråkigt... jag vill göra någonting mera! ;D
de är ju bäst att man blir av med all himla energi innan man sätter sig på tåget, annars kan de bli synd om den som sitter närmast mig, blablablablalabla! munnen komemr gå i ett ;p hahaha ;D
nåjanåja, om nån har nån bra ide på vad jag kan göra så kan ni ju skicka ett mess, jag komemr inte svara för ja har bara en krona kvar, men ni kan ju skriva ändå! ;D ja kan ju alltid svara ikväll när ja e på tåget för då har ja gratis sms igen ;D
nåjanåja, nu ska jag nog allt gå å TRÄNA lite! ;D hehe ;) i brist på annat å göra då såklart ;P

jag och mamma ska gå upp och kolla om vi hittar emils grav sen någon dag efter jag kommit hem, vet inte riktigt hur känslorna är inställda på det, kommer bli jobbigt iallafall... "/

pussciaooo, vi ses efter ja vart i grästorp dårå eller nårå! ;D

vissa saker är alldeles för chockerande, usch, man blir ÄCKLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0