Erriperri & Emsipemsi

å gud vad jag saknar mina systrar!! så de gör ont! å ändå ahr de it ens gått en dag än sen vi skiljdes åt :(
jag har varit hos erika i skelelfteå sen i måndags å hjälpt henne i stallet å städat hennes rum å sett massa film å haft det jätte roligt å helt skoj! vi var å såg bio oxå, Sweeney Todd, ¨å gud vad jag vill tillbaka, men, den 1:a maj erriperri :) wiie :D
å iaf sen i fredags så åkte jag å erika till emma å medans jag å emma gick på stan å ja köpte en ny kofta å tröja så tatuerade erika in systertatueringen, så nu är det bara min tur kvar då! :) å ja, iaf sen åkte vi hem till emma å glodde film som fan ;D hehe,å ja råka somna! (A)
å på lördagen hade vi först tänkt fara på biio å se arn, men istället så gjorde jag flarnkorgar åsså såg vi hot shots 1 och sen somnade jag i början av hot shots 2 ;) hehe (A) å ja, flarnkorgar med glass å chokladsås vart verkligen lyckat :) de va fläskigt å de va gott! :D precis som de ska vara ;);)
å ja, vad ska man säga.. söndagen va ju hemsk! vi vakna, såg film å sen åkte vi till stan, vinka av erika, å sen höll ja på att bli överkörd, sen åt ja å emma på max å sen så gick hon till bussen å jag till tåget, å sen åkte jag, hem... fyfan!!! jag vill itne avra hemma jag vill vara i umeå hos emma emd erika å se film å spela GH3!!
åååh... jag vill se sweeney todd igen, sitter å lyssnar på soundtracket å tänker på när knaserika glömde vantarna utanför bion på en bänk, haha!
å jag saknar kurtan! hur ska ja kunan sova utan honom? 
å sova i en säng? woot? ja vill it sova i en säng heller!! jag vill sova på en luftmadrass på erikas golv eller på soffan i emmas tvrum! inte i min säng i mitt rum, i älvsbyn! ååh, blä!
men som sagt, första maj erriperri å sen ska emsipemsi förlänga håret på mig söndag v13 :) å de ska bli skoj! ;D yesyes :D ja längtar som en gris!
men man kan fasen inte längta mer än till typ juni nästa år! då jag tatuerar in syskontatueringen :)
erika va så gullig å ritade den med bläck på mig så ja it skulle känna mig utanför, de va snällt :)
men ååh, nu ska ja gå å sova, ja orkar itne va vaken å sitta å sakna mina systrar! plus att aj kanske inte ska se ut som en levande död när ja åker till ortopeden imårn ;p haha! ;D
pussciaoo.. Jag älskar er systrar små :)<3
image146image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0