skola skola skola...

sitter på skolan, igen! haha ;D
ska egentligen skriva om ett land, men de har ja redan gjort så då började ja med att skriva om s:t patrics day, men de barka, för ja fick ju tag i en dator! hahaha ;D fan va hemsk ja är :p skolor borde egentligen itne ha datorer, eleverna(jag) jobbar faktiskt sämre av de ;) hahaha ;D
efter skolan idag så ska ja typ hem å packa till grästorp! så jävla underbart skönt de ska bli å fara iväg! :D
saknar min underbaring crimson!! så himla sorgligt att häjn blir sista gången vi ses, någonsin.. men men,  ja har ju alltid scooter, fast han är ju inte ens i närheten av crimson...
menmen, så fort ja får pengar så ska ja fan köpa en av crimsons avkommor :) kommer bli gött! :D
i helgen så vet ja itne va som händer, om ja far in till grästorp å hänger med malin eller om malin kommer ut till tengene å hänger med mig ;p hehe ;D
jag vet ingenting alls om vad som kommer å hända, inte mer än att jag måste ta ut himla könig.. haha! ja kommer ju fett dö! hehe ;D
nåja, nu kommer b:arna, å dom hatar jag, så ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0