What do I have to do to make my dreams come true?

Det var Lördagkväll igen, vi stod utanför O'learys och snacka med W när taxibilarna kom.
Jag tog tag i H när han hoppade ur taxin och frågade om han hade tid att prata med mig ett tag, för det var någonting viktigt jag ville berätta för honom. Och javisst hade han fem minuter över, det var ju det sista han kunde göra för mig sa han.
Så vi gick bakom hörnet och där berättade jag för honom hur otroligt kär jag var i honom, hur snygg jag tyckte att han var och att jag skulle göra vad som helst för att få honom att bli min.
H tittade på mig ett tag och gav mig ett chockat uttryck och jag ångrade på en gång vad jag hade sagt och puttade iväg honom, men precis när jag skulle börja springa känner jag hans hand på min arm och stannar, han tittar på mig igen och säger: Gå inte.
När jag vände mig om igen så stod vi så tätt så tätt och spänningen låg verkligen i luften, man kunde i princip se kemistrålarna som spändes mellan oss, det var så intensivt, kyssen låg verkligen på lur i luften, och där stod vi, huttrandes i den kalla luften, det kom en vindpust som fick mig att få gåshud (eller var det kanske H?).
Han ställde sig ännu närmre, men fortfarande med sin blick spänd i min, så där stod vi, tysta, kramades, och med den där kyssen fortfarande hängande i luften..
Tillslut blir kylan så otroligt olidlig, jag har för länge sedan tappat känseln i fötterna och nu stod låren på tur kände jag, så jag frågade om han skulle gå in på O'learys med sina kompisar eller vad han hade i planerna? Och han tittade bara på mig å frågade: Tar du dig in på O'learys?
Nej, svarade jag.
Isåfall tycker jag att vi går hem till mig och firar istället.
Så H gick in på O'learys och sa till sina kompisar att han skulle hem å fira med mig istället, så där gick vi, hand i hand i den kalla natten med alla människors blickar på oss, jag höll på att frysa ihjäl men jag kunde inte sluta le, och jag var så otroligt lycklig.
När vi kom hem till honom tappade vi upp ett jätte varmt bad och badade i badkaret, där låg vi säkert en timme, sen sa jag åt honom att ligga kvar medans jag gick och skulle fixa en grej, efter en timmes springande fram och tillbaka till badkaret så gick jag lurig in till honom igen, och han undrade vad det var jag höll på med, så jag svarade att jag nyss hade lagat mat till honom eftersom jag vet hur mycket han hatar att laga mat.
Så vi åt middag, typ tolv på natten eller någonting liknande och han sa att det var det godaste han någonsin ätit! :)
Sen så hade vi ju hunnit blivit gode småfulla vid det här laget, och vi tog med oss backen med öl och satte oss i hans allrum och såg på en film, dagboken tror jag nog allt att det var, och där låg vi i soffan under filten och drack öl, firade och myste.
För er som sett filmen kanske kommer ihåg att huvudrollsinnehavaren bygger ett hus åt sin tjej? H sa iaf att han minsann inte skulle ha byggt ett sketet litet hus, nej, han skulle ha byggt ett slott om det var vad jag önskade mig.
Min underbara H!!! :)
Innan filmen var slut så var vi gode rejält fulla när Natta och L knackar på dörren, då får jag reda på att Ewe gått hem med O och att Natta skulle följa med L hem, och jag säger till Natta att hon ska höra av sig imårn då när hon ska fara så jag tar mig hem, eller jag hade iaf tänkt säga det, men jag hann inte prata klart innan H säger att han ska skjutsa hem mig, vilken dag jag vill för jag skulle få stanna så många dagar jag ville.
När Natta och L dragit därifrån så gick vi och lade oss i hans jättesköna mysiga säng och pratade, jag berättade saker för honom som ingen vet, ingen alls, jag berättade för honom om alla mina tankar, om mitt liv, om allt, och han lyssnade, frågade och pratade på om samma saker om sig själv. det var helt underbart..
Och vad som hände sedan?
det är historia..
image158

Fan vad ledsen jag blev när jag upptäckte att drömmen bara var en dröm, det är när man drömmer såna där drömmar som man bara aldrig mer vill vakna upp.!
Och jag skulle göra vad som helst för att bara få en liten del av den där drömmen att gå i uppfyllelse.. VAD SOM HELST! Underbara H...

Kommentarer
Postat av: Anonym

de känns som dina drömamr mer är dagdrömmar än drömmar:p ha,ha... börja dröm om en vanlig kille på skolan istället! hej o hå, de e dags o ge upp sin hockeygrabbar.. sorry=) men de kan va skon o drömma sig bort.. låt de inte ta över för mkt bara! /Emma

2008-03-10 @ 21:19:11
Postat av: nathalie

hehe du å dina drömmar ;D

2008-03-10 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0