11 steg, 9 frågor, barn tonåring eller tant?

STEG 1:
Namn: emelie mikaelsson
Födelseplats: piteå bb
Bor: älvsbyn
Ögonfärg: blågröna
Hårfärg: Blond, färgat brunt
Höger eller vänsterhänt: Höger =)
Kär?: komplicerat

STEG 2:
Civilstatus: singel
Skor som du bar idag: pepperoni
Dina svagheter: allt
Rädsla: att visa känslor
Målsättning: gå ut gymnasiet

STEG 3:
Första tanke när du vaknar: jag skolkar idag
När somnar du: tidigt på vardagar, sent på helger
Vad gör du innan du somnar: tänker, för mycket.

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola:  cola.
McDonalds eller Burger King: max?
Adidas eller Nike: nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: kaffe?

STEG 5:

Svär du?: alldeles för mycket
Sjunger du?: i duschen ;)
Duschar du varje dag?: Ja.
Röker du? nae
Gillar du skolan?: njaaa..
Tror du på dig själv?: njaaa..
Kommer du överens med dina föräldrar?: inte så ofta med mamma, alltid med pappa!

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?: nej
Rökt?: nej
Shoppat?: ja ;D jeans bl a
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: aldrig äti de.
Stått på scen?: nepp
Skejtat?: skulle aldrig falla mig in
Bakat?: ja, minst en gång i veckan
Stulit något?: nej
Ljugit?: ja...
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: nej
Kramat någon?: nej
Haft sex?: nej

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: nej ;)
Blivit kallad hora?: ja
Blivit nerslagen?: nej
Busringt någon?: JA
Gjort något som du ångrar?: Allt för många gånger!
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: hehe, ja!
Kastat en sten på nån ruta?: ja

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn?: vill nog inte ha barn
Hur vill du dö?: snabbt och smärtfritt
Vad vill du bli när du blir gammal?: livserfaren och rolig

STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: alla mina vänner och familj
Antal CD-skivor du äger?: för många
Antal piercings?: om man räknar med dom i öronen, 7 stycken :) and more to come.
Antal tatueringar?: nej, ett år kvar tills dess :)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: många många..

STEG 10:
Vad ska du göra i sommar?: Jobba och chilla
Vad ska du göra i vinter?:  plugga och sova
När tar du studenten?: 2010
Vad gör du efter gymnasiet?: vet ej än, resa? jobba? 
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: tror de, men helst inte.
Vad händer till helgen?: ska till luleå å gratta katrine på 40års dagen
Vad vill du helst göra just nu?: sluta tänka

STEG 11:
Vill du ha pojk/flickvän?: ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: vet faktiskt inte. armarna tror jag.?
Vad är sexigast hos en kille/tjej?: vet inte. olika mellan personer.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: elina?
Vem är den perversaste person du känner?: ELINA ERIKSSON, utan tvekan!
Hur gammal är din yngsta kusin?: öööh,8? kanske?
Hur gammal är din äldsta kusin?: öööh, 30? kanske?
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar?: att dom alltid ställer upp och hjälper mig.
Bästa sommaren i ditt liv, och varför?: förra sommaren, varför är konfidentiellt.



9 frågor om mig till dig :)
1. hur mycket betyder jag för dig på skala 1-10 ?
2. vad är det finaste jag har sagt till dig ?
3. skulle du tänka dig bli ihop med mig ?
4. har jag sårat dig någon gång ?
5. skulle du våga ha sex med mig ?
6. skulle du bli ledsen om jag dog?
7. är jag snäll ?
8. vad tycker du om mitt utseende ?
9. tänker du kopiera detta så jag kan svara ?



Barn, tonåring, vuxen eller tant?

Barn:
( ) jag älskar tv-spel
( ) min favoritglass är daim
(x) jag föredrar hårda paket
(x) jag bor hemma hos mina föräldrar
(x) jag tycker om tecknade filmer.
( ) min favoritsylt är jordgubb
( ) jag tycker att pussar är äckligt
(x) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
( ) jag vet inte vad "sitt still" betyder
(x) jag har ett gosedjur i sängen
Summa: 4

Tonåring:
(x) jag svär ofta
( ) jag festar minst en gång i månaden
( ) jag tycker det är coolt att bli full
(x) jag har finnar
(x) jag ogillar barn
(x) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
( ) jag har en kondomsamling
( ) jag kan inte vistas ute utan smink
(x) jag ogillar ansvar
(x) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen
Summa: 6

Vuxen:
( ) jag vill ha/har barn
( ) jag tittar alltid på aktuellt
(x) jag önskar mig saker till hemmet
(x) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
( ) jag tycker om äggula
( ) jag är gift
(x) det bästa med julafton är att släkten samlas
( ) jag tittar alltid på melodifestivalen
( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
( ) jag storhandlar
Summa: 3

Gubbe/Tant:
( ) jag tycker om att lösa korsord
( ) jag har gråa hår
( ) jag har mycket rynkor
( ) jag lagar mat varje dag
( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
( ) jag förstår mig inte på dagens ungdomar
( ) jag har barnbarn
( ) jag blir gladast av mjuka paket
( ) jag tycker om kokta grönsaker
Summa: 0

Barn: 4
Tonåring: 6
Vuxen: 3
Gubbe/Tant: 0



oj så lite man kan ha å göra när man inte kan sova, klockan är tre å fåglarna sjunger...

Kommentarer
Postat av: Ice

snodde listan av dig, lite kul att göra sånna där ibland :P

2008-05-20 @ 14:27:51
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0