Apberget

vart påhoppad på stan av Elins bror å hans kompis som snackar fet jävla tyska!
haha ;D så då vart man medlem, blää! jag som just gett upp lunar! hahaa!!!

nåja nåja, har inegt att skriva här nu när ja redan skrivit av mig på apberget! haha ;D
och två banankondomer tjänade man på det oxå ;p haha ;D

annars så är jag bara trött nu :P
ska sova snart å de ;p

köpte nya jeans idag på JC, tusen spänn kosta dom så nu e ja pank pank pank PAAAAAAAAAAANK resten av månaden, men ja fyller ju år snart så de kommer ju ordnas då å de ;p

pussciaooooooooooooooooooooo










typiskt alltså! hur kunde jag missa honom när han nästan gick in i mig?
jag måste sluta gå i min egen värld när jag promenerar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 20:56:23
Postat av: johannah

vad sjutton är apberget egentligen?

2008-05-08 @ 20:58:14
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis emmemee... På tiden att du ger upp lunar!;P

2008-05-09 @ 14:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0