Fröken Sverige

i have just one thing to say, i've had it up to here.
i have a long way to go, and you are not coming along?

i'm a dream beliver, and fore once, i hope that my little tiny dream come true.

jag vet det nu, det är du. allt eller inget denna gång, det får bära eller brista.
det känns rätt, inga tvivel, det ska bara vara vi, jag känner att ödet har bestämt det. gör inte du?

fröken sverige, jag känner mig oövervinnlig just nu för tillfället!
som att jag är herren på teppan å ingen kan knuffa ner mig.
jag har tagit SM-guld i självkänsla.
och ingen, jävlat ingen, kommer få ta det guldet av mig.
jag är på toppen av livet, jag är ung, jag ska leva och ha kul, inte sitta hemma å deppa.

det är ju fan sommar och livet leker ;D sol, bad, hästar, jobb :)

snart slipper jag skiten, tack vare, liza, pappa, sandra, ewe och natta.

tack :)

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0