hon försöker inte ens förstå.

hon blir arg, för att jag är arg, och om hon tänker efter så borde hon veta iallafall en av anledningarna till varför jag blivit en sån arg person som jag är idag,.
hela livet för mig just nu går ut på att vara arg och bråka, inte konstigt att jag är så trött eller?!
"så fort jag kommer in i ditt rum så sätter du taggarna utåt" undrar varför? händer det någonsin någonting bra i mitt rum när du kommer in?
nej, inte det, oftast är det så att du kommer in, stänger dörren, skriker på mig, han kommer, jag skriker, ni skriker, ni går, jag gråter, du "hör" inte, du vill väl inte höra.
så klart som korvspad att jag blir aggressiv så fort du går över tröskeln till mitt rum, jag är ju inställd på bråk, skrik och gråt.
du märker inte att så fort jag går ut härifrån och han inte är hemma så är jag som jag var förut, glad, trevlig... han har förstört mig, jag vet att du vet det, hur långt tänker du egentligen låta det här gå?
både du och jag har kniven på strupen, och den lär stanna där tills han försvinner, det vet du.

den andra anledningen till att jag är som jag blev, ja, det vet nog bara ewe egentligen faktiskt, och bara om hon tänker till.. och ja, personen det handlar om fattar nog det oxå. men ajg skulle aldrig kunna säga det till honom, inte igen. sist blev det bara så fel, jag vill verkligen vara vän med honom, men det är så jobbigt, när jag kan få han då vill jag inte ha honom, men när jag inte kan få honom det är då jag verkligen vill ha honom! jag vet inte vad jag ska ta mig till.
ibland skulle det vara bäst att jag dog så att ewe kunde hälsa honom detdär hon lovat att hälsa.
och nu, när en tredje person är inne i bilden, jag ahr bara känt såhärstarkt för en person förut, och ja, det är ju han som jag nämnde nyss.. jag vill verkligen bli vän med pojke 1 och tillsammans med pojke 2, det är så planen ser ut, och så ja vill att det ska vara, men det är lite svårt eftersom jag inte kan reda ut mina känslor för pojke 1 helt och hållet, jag kommer nog aldrig göra det heller, så lika bra att låta bli att försöka. och om det sen i framtiden är meningen att jag och pojke 1 är soulmates, ja då kommer det i slutändan bli vi, men jag vill inte missa chansen till att pojke 2 kanske är min soulmate.
det gäller bara att gissa, och gissa rätt. jag hoppas jag gjort rätt val nu.

I'd ask you to hold my heart in your hand
Tell you from the start how I've longed to be your girl
But I never said I would
I guess I'm gonna miss my chance again

All I really wanna do is love you
A kind much closer than friends use
But I still can't say it after all we've been through
And all I really want from you is to feel me
As the feeling inside keeps building
And I will find a way to you if it kills me
If it kills me
If it kills me
I think it might kill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0