jobba jobba jooobbaaa

tja, se det positivt nu, nu slipper ni mig hela sommaren, har ajg tur så får jag stanna i grästorp till typ den 19e juli, ska prata med liza om det sen när jag åkt ner nästa lördag.. sen kommer jag hem, och den 21 juli så börjar jag jobba tre veckor på fluxens restaurang. toppen. jag lär ju jobba under luleåkalaset, så då kan jag ju lika gärna skita i å fara dit, finns ju ändå ingen att gå med. så när jag står där å slevar mat till pensionärer så kan jag ju låtsas att jag istället borstar på vito banjo, elelr banjo whiz i usa...

vilken helsnurrs omvändning min sommar fick alltså! det var det nog ingen som trodde, å allra minst jag!
jag ångrar verkligen att jag inte åkte, men nåja, om jag får typ två månader med scooter är jag nöjd.
han är ju trots allt min stjärna på jorden <3

nu ska jag se klart tom å jerry avsnitten jag tanka igår, å efter det blir det lite darkwin duck ;D

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0