Kärlek (:

kärkärkärkärkärkärkärkärkärkärkärkärkärkär

eweline: men åh, om du blir tillsammans med honom kommer du ju glömma mig!
jag: aldrig! lite ewemelie tid finns alltid till övers ;)

om det blir vi så skiter jag i usa, jag skulle aldrig palla tio veckoristräck utan honom då!

bara att de två sakerna sas så vet iallafall dom som känner mig hur kär jag är :)
han är on my mind 24/7 och han och fjällrävenjackan jag hittade idag är de enda som jag önskar mig när jag fyller år!!

igår var den bästa dagen på hela veckan! två gånger gick han förbi mig i skolan och log, sådär så ja va tvungen att vända mig bort för att jag började le så förbannat, å sen när jag satt och väntade på bussen så satt han i busskuren mittemot, vadå att ja ville att min buss ALDRIG skulle komma..?
håjahåja... :)




i think i'm going crasy! kom igen nu sandra å danne, kirra ihop oss nu, ni har tre veckor på er! ;)






fick MVG på min svenska egenforskning oxå föresten och VG på praktiska provet i servering, men jag bryr mig inte, är inte lika kul när ja inte kan springa å berätta det för honom liksom. han är viktigast i världen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0