måndag & tisdag

inget monster är hemma förns på torsdag, så måndag och tisdag så blire att nöta internet och tv, ja är ju ändå ledig.
känner mig inte helt hundra heller.. ligger i världens fulaste å äldsta kläder å ser på dont stop the music på mtv, just nu är de amanda jensen. nåjanåja. jag vill ha en nyfilm.. vet bara inte vilken? nått tips?
fyller år på fredag, känner miginte så brydd om de heller, inte längre. känns bara jobbigt.
ska till pappa efter skolan på torsdag å bli grattad då, på fredag blire inge firande alls, å lördag så kommer mormor å morfar å typ så. men jag tycker bara att de känns jobbigt å sitta å le å bete sig som att allt är jättebra,
suck, jag tänker då inte ens öppna presenterna som ja får av monstret, ska kasta dom på honom å skrika att ja hatar han!
okey, kanske itne riktigt, men jag skulle bra gärna vilja.
usch, denna födelsedagen lär ju bli lyckad...
nu är de britney spears - break the ice...

jag drömde årets dröm inatt, å när jag vaknade trodde jag att den var sann! att han låg brevid mig, men då var det bara täcket som hade knölats upp, så jag låg vaken från nio till tolv å bara vägrade kliva upp..!
bläääääääääääääääääääääääääääää
jag vill ha han nu! NU!!
förstår ni vad jag menar? NUU!!!
jag vill itne fira en till födelsedag utan honom! suck!
nåja, ska väl sova en sluring eller nå, finns it så mycket annat å göra!

å jag har aldrig varit så sugen på bullar som jag är just nu! haha! men har man gjort hål i tungan så har man...

ciaoop

Kommentarer
Postat av: Eveline

haha men på fredag kommer jag! ;D TJIIHO! ;) Haha ;D

2008-05-26 @ 15:18:29
URL: http://evelineenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0