sjukaste drömmen någonsin alltså!!

jag komemr inte ihåg så mycket detaljer, men ja ska göra ett försök. :)
det började typ med att jag och Han sov i klubbstugan med ridlägerbarnen, och sen ahde jag gett honom ett set med minihästar och tillhörande ministall och då ville han gå ut och döpa dom minihästarna efter dom riktiga hästarna, så vi gick ut och jämnförde alla minihästar med dom stora hästarna och döpteminihästarna efter den häst som dom var mest lik. sen skulle vi typ släppa ut alla hästar i sommarhagen vid ett fort typ eller nå, och jag ledde den största och starkaste shirehästen, men när jag skulle släppa den hästen i vattnet så förvandlades den till ett stort grönt troll, så Han var tvungen att  hjälpa mig att knäppa lös trollets halsband så den kunde bada med dom andra hästarna, efter det var det typ uppställning i stallet bakom vattnet där hästarna badade för att maria skulle kolla så att alla ridlägerbarnen var på plats, och när jag berättade att jag tagit av halsbandet på trollet så sa hon att trollet nog mest troligt redan var i trappen i fortet för att den trodde att den var fri när man knäppte lös den och att den nog redan hunnit skaka ihjäl alla hästar och att den snart skulle komma efter mig och skaka ihjäl mig...

å sen vaknade jag typ! haha ;S fan vad cp!!! hahaa :D
men nåja, alla drömmar om Honom är ju bra drömmar :) hehe ;)

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0