ske-le-fet-å ;D

är i skellefteå under hela majlovet å hälsar på systeryster erriperri :)
egentligen gör vi itne så mycket, men de gör inget, jag ahr kul ändå :)
mest så är vi på universitetet å pluggar, sen fläskar vi glass, godis, läsk, cheesecake, chips (ja, ni fatatr vinken), å sen är vi i stallet å har hand om royal å sen är vi bara hemma å chillar, ser film, pluggar lite till, gosar med flodhästen kurt å kissen chavelle :)
idag så övningskörde vi oxå lite :) ja va nära på motorstopp, men lyckades ändå att undvika det :) å imårn när vi har morgonjouren så ska jag få köra lite längre å så :) fett skoj :D blir å köra en massa sen när erika komemr till byn i maj oxå, om pappa betalar bensinen de vill säga ;) hehehe :D

annars känns allting GRYMT bra just nu, sitter bara å väntar på att något ska gå fel!
jag har hittat tillbaka till flytet, men när vattnet ligger som stillast så kommer tsunamin...
men men, man kan ju hoppas att jag får behålla flytet lite längre än senaste gångerna nu :)

ha de gott nu ska ja gulla med chavvi :)

image194








han söker tjej, tänk om de är mig? jag vill inte sabba det denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0