tjolahopp!

jani, de blir nog inge usa, jag känner att de är alldeles för mycket som gör att ja vill stanna hemma, bland annat så känner ajg mig inte mogen nog att åka själv över kontinenten, usa finns ju alltid kvar, å fredrik och ranchen oxå.
så det blir nog fem veckor i grästorp å sen så ska pappa fixa på måndag så att ja kanske får jobba tredje perioden på fluxen å sleva mat till old peopel.

fick inte lägenheten på skurholmen heller, va nån tant som bott i källaren som sku ta den, men han som äger dom lägenheterna skulle inte ge upp utan söka upp nån annan lägenhet åt mig. för som sagt jag skulle fan kunna bo i en städskrubb, bara ja sku rymma en uppblåsbar madrass! haha! nåja, ja hoppas som fan att ja hinner hitta en lägenhet innan skolan börjar om i höst, och helst innan luleåkalaset!

vad annars? jo, natta är nog gode happie nu iallafall! haha, hon ville ju it att ja sku åka å nu stannar jag ju! och mina andra planer kanske oxå går i lås, å då behöver ja ju verkligen inte bekymra mig över att vara ensam på luleåkalaset! hihihi :)
men som sagt "bara för att jag stannar hemma betyder ju inte det att det kommer bli nå mellan oss, han kanske inte ens vill ha mig!" tack för den, snacka om slag under bältet.

annars så har ja varit hos pappa ikväll, fick 200spänn oxå :) å sen baka vi typ scones å grilla ;D såg en jätte bra verklighetsbaserad film, andersonville, den handlade typ om kriget mellan jenkarna å södern, om hur jenkarna behandlades i krigsfångslägret andersonville, den är gjord på dagböcker som hittades. sjuk hur folk kan bete sig alltså... döda och plundra för skojs skull... aja, sen så såg vi csi och mumien - återkomsten oxå!
är så skönt å va hos pappa, bara slappa å andas ut istället för att alltid va på helspänn..
jag sover faktiskt bättre på hans soffa med solen i ögonen än vad jag gör i min egen säng i ett mörklagt rum..

nåja, ja ska väl ta å avsluta detta inlägg innan billy vaknar å knipsar internet så allt försvinner!

gud vad jag längtar bort ifrån allt å alla, utom natta då ;)

sthlm i sommar? får se får se... ;)

natinatt!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är

Jag skrev faktist "han kanske ändå hittar någon annan", Och jag menade inte alls så som du tog det. Jag är visst glad att du ska vara hemma. Men saken var nog den att jag blev så chockad när du sa det att jag inte visste hur jag skulle reagera. För allt du tjatat om var USA och hur kul det skulle bli. Nåja.



"gud vad jag längtar bort ifrån allt å alla, utom natta då ;)" Tack för den, snacka om slag under bältet. :O

2008-05-18 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0