Tog denna av en äcklig person.

Senaste:
1. Kompis/kompisar du träffade: Corräh
2. Personen du pratatade med: Mamma
3. Du fick SMS av: Evääh
4. Du kramade: Minns inte ;p

Idag:
5. Kläder: trosor och en stoooooooooooor t-shirt ;p
6. Bättre än igår: va?

Imorgon:
7. ska jag: gå skola och sova 
8. ska jag kanske: kolla om jag hittar nå vettiga kläder i stan
9. händer: gode lite ;p

Favorit:
10. Nummer: 10, 24, 5 och 7
11. Färg: rött, grönt och orange
12. Årstid: höst (håkkin startar om!!)
13. Saknar du någon?: Ja...
14. Humör för tillfället?: nyvaken ;D

Frågor och svar:
15. Det första du gjorde I morse?: vände på mig, drack lite vatten, somnade om.
16. Vad åt du sist?: hmm, fruktsoppa? NEJ! Chokladmjölk :D
17. Vad irriterar du dig på?: Mycket, mitt OTROLIGT skitiga hår bland annat..
18. Tror du på distansförållanden?: säkert, beror på hur lång distansen är, jag skulle nog aldrig klara av ett. 
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen, jag tänker på att gå å sova igen ;p
20. Tror du att personen tänker på dig med?: tjaaa, om sängen kan tänka så visst! :)
21. Vad gjorde du igår kväll?: Film och sov ;p
22. Liknar du din mamma eller pappa?: vet inte i utseendet, men tror jag är mer lik pappa i sättet att vara ;p 
23. Ler du ofta?: yupp! :D
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja, och det är samma sak varje gång.
26. I vems säng sov du i igår natt?: minnnnnnnn :D
27. Vilken färg har din tröja?: vit med mojjs på ;p

Sorg:

28. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: ja, och gissa vad? efter ett tag kom dom tillbaka igen! 
29. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja.
30. Gråter du när du skadar dig?: beror på hur mycket jag skadar mig, men vanliga skador, nej. 

Lycka:
31. Är du en glad person?: ja, det är väl till å från ;p
32. Vad gör dig glad?: mycket!
33. Önskar du att du var lyckligare?: jadå, lycka kan väl inte få för mycket av?
34. Är lycka överskattat?: jiaoo, lite!
35. Kan musik göra dig glad?: musik förstärker känslor!

Kärlek:
36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: javisst, men inte den personen som jag villska säga det dock :/
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jamen antagligen!
38. Har du en flick/pojkvän?: nej, inte än, men jag jobbar på det :D
39. Är du nöjd med det?: nej, men somsagt, jag jobbar på det!
40. Är du kär?: jag vet inte :/

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Billy
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ja, när jag var liten ;p
43. Är du en mobbare?: nej, men en skojjare!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? faktiskt inte! 
45. Har du blivit sviken någon gång?: jadå..

Skolan:
46. Gillar du skolan?: inte själva skolan, men allt runt omkring!
47. Favoritämne?: haha, känner mig som värsta nörden, men mattematik.
48. Värsta ämne?: hmm, vet inte? 
49. Har du spytt i skolan nån gång?: inte vad jag kan komma ihåg ;p
50. Är skolmaten god?: nej, den var fan hundra gånger bättre i älvsbyn ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0