Alltså vad tänker företagen egentligen?!!

när jag kom hem ifrån en ytterst jobbig dag i skolan så går ja hem, plockar upp posten, hämtar pengar och traskar iväg till coop extra å ska köpa lite shampoo, balsam och hårspray! men när jag går förbi dagiset så låter det fan som att någon skjuter på mig med typ en k-pist eller nå sånt! hjärtat slår i hundraåttio! tänk om de va typ en psykopat som rymt ifrån någon anstalt eller nå?! men nej, vet ni vad det var?  det var tre små pojkar ifrån dagiset som hade var sin leksaksgevär!! så jävla äkta dom såg ut, OCH FRAMFÖRALLT lät!!! helt jävla sjukt?!!
sitter de liksom några snubbar å ba, vi måste komma på en ny leksak å sälja, hmm, men vad? nej jag vet! vi sätter ihop ett automatgevär och k-pistar å säljer! jaaa!! vilken bra ide! med ljudeffekter! ;D JAAA!!!!
och vad tänker egentligen föräldrarna med som KÖPER dessa leksaker till sina jävla ungar?!!
ren och skär idioti!

annars idag då (nu när jag fått ut mig ilskan, hehe), skola idag,minst sagt jobbig och fullkomligt cp!
började med ARL (projekt och företagande) Uffe har ju slutat, till allas sorg, och nu har vi en snubbe som heter lennart. blev inte mycket gjort, var så fruktansvärt trött att jag bara ville hem å sova! plus att jag har allt material här,på min lilla dator :) nåväl, andra lektionen, näringslära, var i köket å gjorde äggstanning typ, och Hans sabbade min första riktigt BRA hårdag.... GUBBE!!!! :@
sen vare lunch, käka med ellan ;p får se om ja ska möta upp henne på stan sen ikväll, är ju tjejkväll, får se får se!
efter lunchen var det svenska, och det var nu de blev CP, jävlat INGEN hade uppfattat att vi hade jävla rollspelshelvete i hemläxa till idag och margareta fick sitt första riktiga bitchutbrott! hon har helt och hållet tappat all respekt efter det, hon skällde ut hela klassen efter noter i biblioteket som en galen gammal kärring, och INGEN av oss kan väl ro för att hon är så jävla virrig att ingen fattar att vi hade hemläxa? hon får väl fan skylla sig själv...  galna tant!
efter det hade vi samhälls, gooode jävla kort lektion det blev! de edna vi behövde göra var typ att representera ett parti som sitter i riksdagen å övertyga resten av klassen att det är oss dom ska rösta på ;p jag var Miljöpartist tillsammans med Sandra, Elin och Emmy, och jag måste säga att vi nog var bäst förberedda av alla, eftersom vi var dom enda som för det första var full grupp, typ halva klassen skolkade! och sen var det vi som läste mest utantill och ja, typ sådär! jag pratade om hur miljöpartiet vill förändra klimatet, typ vilka åtgärder som dom tänker ta till för att minsta klimatförändringarna ;p nåväl, vi ska ha röstning nästa vecka när dom som skolkade har redovisat ;p
sen slutade jag, å ja, mådde så jävla dåligt då, så när ja va på coop extra så köpte jag en ben & jerrys phishfood, och inte fan mådde jag bättre av den, fick bara mer dåligt samvete...!
blir varken träning eller hockey ikväll, jävla fan! har fan inte tränat på en vecka, så jävla fet! och nu kommer alla tro på läktarn att jag är en jävla medgångare! men faktiskt så har ja jäääävligt mycket Matte B å plugga...

jävla matte b, jag kommer bli knäpp innan de är över!!

ledig på torsdag dock, är friluftsdag med orientering, men eftersom jag inte kan orientera pga mitt knä så får ja va ledig :) hehe...! blir å kolla upp om de är nå morgonträningar på korpen då å köra dubbelpass kanske :) TJOHO ;D
måste fan ta tag i mig själv nu igen å inte sitta å svulla i mig en massa jävla glass..! DIE ICE-CREAM! DIE!!

helvites vad jag skriver alltså! borde börja lära mig snart när det är nog, otroligt att ni ens IDS läsa ;p speciellt nu när jag börjat tagga ner med bilder å sån shiet ;p haha ;D

nåväl, Matte B var de visst..... Matte B tjock å sne, Fan vad ja hatar de!! :@


Kommentarer
Postat av: emma

fy fan emelie svär inte så jävla mycket!!

:P

2008-10-02 @ 20:07:50
Postat av: emma (igen)

det är sjukt störande faktiskt, man blir ju sjukt less på att läsa din blogg

2008-10-02 @ 20:09:10
Postat av: emme

haha, jag försöker faktiskt hålla igen ;p skulle nog vara ännu mer störande om jag inte gjorde det ;p haha ;D

2008-10-02 @ 20:19:33
URL: http://superemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0