Älvsbyn

i helgen ;D någon som vill ses kan ju höra av sig :)
åker hem på fredag å då ska jag surre lite med pallan innan jag går ut på promenad med pillan.
på lördag så ska jag följa med pillan upp till stallet å mocka, borsta, sadla och smörja allt åt lilla Cleo :)
senare på lördagkväll ska jag nog fara till pappa å käka paj å se en film :)
sen på söndag får jag se om jag hinner göranå, har inte kollat upp bussarna än nämligen ;p hehe ;D
på måndag är de skolkort ;p inte precis så att man längtar, men vad gör man inte för skolkatalogen? ;)

idag är jag dock hemma ifrån skolan, blev ca 4 timmar med mattematik igår, först en timme med hans, två timmar matte b i skolan och sen satt jag typ en timme när jag kommit hem å räknade lite, det tog slut på min hjärna, fullständigt, så när jag vaknade i morse hade jag så ont i skallen att jag bara ville spy typ....

men nu är det dexters labb! ;D ska se de, å sen ska jag väl försöka sova lite till....

ha det så bra :) pusspuss

 en liten bild på Cleo :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Party på lördag, hör av dig om du är sugen på att ha lite roligt!

2008-10-09 @ 00:08:03
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0