Blåbärsbulla och Cleooooooooo ;D<3

Idag då!
larvade mig lite i morse med syrran, bara sådär allmänt som vi brukar ni vet.
sen gick jag till pappa å baka blåbärsbulla <3 såg även en film, "sista kvällen med gänget", riktigt rolig och sen är de riktigt härlig musik i den, typ Beach Boys ;D hehe :D
efter det så gick ja hem (med en stooooooor blåbärsbulla i magen) bytte om till stallkläder och sen kom pappa å skjutsa mig till stallet :)
när jag kom till stallet så mockade jag å blandade mat (hoppas vid gud i himlen att allting blev rätt nu!) och sen kom natta med sin systemkamera så då gick vi ut i paddocken, riktigt fint väder idag alltså! perfekt för att ta kort :)
så jag skrittade, travade och galopperade omkring där medans natta tog en massa massa bilder (ca 200, utan att överdriva) ska få dom av henne på onsdag så :) hmm, annars? gick mycket bra å rida, var lite ovant å sådär ni vet i början, men där på slutet kändes hon riktigt fin alltså :)
när jag kom hem igen sen så packade jag väskan full i stallkläder, haha! nu ska jag ju å provrida en häst i kyrkbyn till veckan! hoppas vid gud att det vi passar ihop så jag har någonting annat än träning, skola och hockey att tänka på! :) Nellie heter iaf den hästen :)
Ikväll ska vi grilla, och sen vet ja fan inte riktigt vad kvällen erbjuder, blir kanske en tidig kväll då bussen går före fan imårn, klockan tio.. ska förbi pappa innan bussen oxå å hämta blåbärsbulla :)
fick även pengar av pappa till en ny ipod som ja ska köpa utav Westin ;p najsnajs..
hmm, nu blev det faktiskt slut på ord.
å de hade jag verkligen inte inatt, har värsta saken i telefonen som jag skulle vilja skicka iväg till dig, men, vet fan inte om jag vågar.. och, okej, jag har skrivit liknande saker tidigare, men det här är som så, ja, äsch.. vette fåglarna vad jag ska göra om ja skickar det eller inte, måste rådfråga med Eweline och Natta innan tror jag allt! ;) hahaha :D

nej, herre, nu ska de bli gott med grillat ikväll :) riktig mat för en gångskull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0