Bloggdesign!

jag kan verkligen inte glo mig less på denna bloggdesignen :)
känner dock att jag måste gå en endagars intensivkurs med ewe om hur man gör, så jag slipper plåga henne varje gång jag känner att jag vill ha nytt ;) hehe :D
men puss på henne som ändå fixar å donar åt mig :)
och ja ewe, jag snor bilder av dig! ;D hahaha :D

annars då?  hmm, skitväder ute, är hemma i älvsbyn å tänkte snabblogga innan monstret kommer hem vid ett, vet ju inte om jag får ha internet eller inte, så ja.. vill inte riskera att helvetet bryter lös i onödan! haha ;D
ladda hem en film igår, "win a date with ted hamilton" eller nå sånt ;p vart sugen på å se den när jag läste i en tidigare blogginlägg att jag gillade den! ;D hehe ;D
hade som sagt engelskaprov idag, gick nog goooooode rakt åt skogen, jag har nog aldrig skrivit så jäkla dåligt på ett engelskaprov förut..... FUCK!
och ingen kung fick jag se idag heller, fasen! hur ska jag överleva helgen? hahahhaa ;D
nåja! det går nog ;p får hålla mig sysselsatt ;)
syrran har då lovat att fara ut å köra med mig, för mamma lovade att betala bensinen!
sen så ska erika även följa med till stallet imårn å ta lite bilder på när jag rider cleo! hoppas på bättre väder då så jag kan vara ute i paddocken! hatar å vara i ridhuset, och sen blir det så jääääääääääääääääääkla dåliga bilder där inne!
kallt är de då oxå här i älvsbyn! hade snöat en heeel deeel i pålsträsk! va helt vitt på marken, fast, i älvsbyn regnade det, samma i luleå...
och kallt är det då här inne i huset oxå :/ fattar inte hur dom kan leva i den här kylan! jag gick då och drog på värmen två snäpp nu, hoppas dom inte märker det så man kan få leva i värme denna helgen :)
sen blir nog det här sista helgen jag är hem innan jul, kostar helt enkelt för mycket! och sen åker jag ju till Umeå nästa fredag å hänger med Emma i en vecka typ :) ska höra med mamma om pengar å så senare! först ska vi snacka tatuering ;) hehehehee :D

nåväl, tankarna virvlade ordentligt igår när jag skulle sova, fan att jag hade packat ner datorn då, för det hade nog blivit ett riktigt bra blogginlägg om jag skrivit av mig! men icke de.. och nu kommer jag inte ihåg alla briljanta tankar jag hade heller ;p tur man har minne! dock så tänkte jag lite halvroliga tankar när jag satt och väntade på bussen, men, som sagt, haha, jag vet ju inte vilka (vem) somläser min blogg, så det är kanske inte det smartaste att skriva vad jag tänkte hära ;) hehe :D nåväl! dax å kolla bdb och pix innan monstret kommer ;p

ha det så bra :) jag uppdaterar väl mer sen imårn kanske, dvs om jag får ha internet i typ tio minuter! haha ;D
annars får ni ha det så bra åsså hörs vi väl :) bara å ringa! (eftersom jag bara har 3.23:- på mobilen så svarar jag inte på sms längre) PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0