Börja rida på måndagar? ;D

gud vad roligt! jag har fått kontakt med en i kyrkbyn som behöver hjälp med sina hästar på måndagar :)
en islänning och ett halvblod! ;D gud i himlen vad roligt om det blir nå utav detta :)
vakna tidigt på måndagar, fara dit rida båda två, åka hem duscha, fara till skolan, ha en lektion och sen fara hem hämta väskan och fara på coreträning :) då kommer ju måndagar LÄTT bli min favorit dag :)

annars denna måndag då?
hmm, ska ta 14.42 bussen in till stan och hämta ut mina mjukiskläder som kom idag :) KUUUUUUL ;D
sen är det engelska och sen blir det nog mest troligt träning :) om jag inte somnar igen, hahahaa! nejfan, det ska ja fasen inte göra! då stryper jag mig själv ;) har inte tränat på en vecka och tre dagar! håller på att bli knäpp :S haha! ;D
hmm, annars är inte den här dagen så speciell alls :)
ska på tiimari och kolla på nå insynsmojjs som ja skulle få utav mamma ;p hoppas jag hittar nå fint! :D blir fett najs å ha i köket och på balkongdörren :) sen när man blir less är de ju bara å köpa nått annat mönster och byta ut :) det är ju bra! :D

nae, nu ska ja kolla in vad dom visar på cartoon network ;) så jävla lycklig jag blev igår när dom visade Johnny Bravo, Dexters Labb OCH Powerpuff Pinglorna! kände mig typ som fem år gammal igen :) Herre vad kul det var :D satt och skrattade för mig själv tills klockan blev typ ett! hahaha ;D

hmm, är en bra låt på ZTV nu, men missade vad den hette :/ nåväl får vänta å se när det kommer upp nästa gång :)
diggar texten som fan ;D hon somsjunger låter lite som avril lavigne i rösten, men det är verkligen inte hon ;p är till å med två som sjunger ;p den ena ser ut som hon Sara som var med i A-teens ;p hahahaa ;D okey, där fick jag töntstämpel :S men vafan,l när man var LITEN så lyssnade man ju på dom ;)
musik <3

the veronicas - untouched hette visst låten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0