Capre Diem :)

fånga dagen idag! så grymt fint det är ute alltså! :)
vaknade vid typ, tio idag, hoppade i duschen å tog 11.12 bussen in till stan där jag mötte upp med ellanbellan, gick omkring på stan ett tag, hon köpte typ strumpbyxor å en väska å lite sånt å jag köpte en jättefin halsdukå nå underkläder :) skitsöta med knappar på! :D haha ;D
sen när elina tog bussen iväg så mötte jag linnea enbom å gick på stan med henne å försökte hitta nå parteyclothes till bananii, med mindre lyckat resultat =/ nåväl! sen kom vickipicki oxå in till stan åsså gick vi typ i lite affärer å avslutade med å gå till waynes coffee å surra ett litet tag om allt och ingenting :) amandapanda kikade förbi en snabbis oxå :)
sen gick vi å sökte skor till vickan, med hennes minifötter! haha ;D så jävla söta! :D
sen blev klockan över ett och jag kände bara att jag blev så grymt less på att hänga i stan! var hungrig oxå för jag kom på att i all stress imorse hade jag glömt å äta frukost!! =/
så iaf, då traskade jag hemmåt och började inse hur vacker luleå stad egentligen är :) jag insåg oxå att jag saknade Älvsbyn, för, att sitta vid gamla järnvägsbron på hösten, finns de nå mer fridfullt än det?! funderar på om jag kanske skulle åka hem nästa helg en sväng..? får se, får se! beror på om ingenting annat dyker upp och hur mycket läxor och prov vi har i skolan :)
nåväl, man hann tänka en heeeeeeeeeeeel deeeeeeeel på promenaden ifrån staden!
på allting, och ingenting, å struntsaker, på Han, på, allt! haha ;D
skönt var det då iaf :) även fast jag fryser om min lilla haka! men den blir nog varm snart :)
nu ska jag kolla hur halsduken och jackan ser ut tillsammans och sen ska jag äta en Grönsakspaj :) mums mums! ;D

Hoppas att du ringer ikväll, eller iaf skickar ett sms, ett sms funkar fint :)

Kommentarer
Postat av: emma

du har stavat fel, carpe diem ska det stå, inte capre diem :P

2008-10-04 @ 17:10:18
Postat av: Mia

Vilken otroligt fin bild :)

2008-10-04 @ 17:14:58
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0