;D<3

Om du är President kan jag vara din Marilyn,
Om du är Daniel så kan jag vara din Kronprinsessa,
Om du är en kaksmet så kan jag vara ditt kakmonster,
Om du är musik så kan jag vara din text,
Om du är Romeo så skulle jag kunna vara din Julia,
Om du är solen så vill jag vara dina stjärnor,
Om du är du så vill jag vara din.

Men du förstår inte att, så som känner för dig, har jag aldrig känt förut.
Du tror att jag är kär i dig för att jag är kär i kärleken.
Men det stämmer inte, jag är kär i dig för att du är du.
För du är underbar, och jag förstår inte hur jag tar mig igenom varenda dag som går utan dig.
Det gör ont i hjärtat varenda dag som går utan dig.
För det enda jag vill är att vara lycklig, med dig.
Så låt denna saga som började så plötsligt få ett slut, ett lyckligt slut där du och jag lever lyckliga i alla våra dagar.
I ett slott långt bort i fjärran.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0