Gamla inlägg..

har nyss suttit och läst igenom alla mina inlägg from mars2007 till december2007..
jag var så fruktansvärt smart då! jag skrev alltid inlägg som betydde något, dom var roliga eller informativa.
jag skrev om saker som betydde något, jag skrev långa långa krönikor om luleå hockey, jag skrev om olika djurförsök och om klimatförändringarna. jag var så grymt jävla smart! jag visste ju vad jag skrev om, nu har jag knappt någon aning om senaste nytt..?
jag märkte att hela jag har förändrats, för mycket, för dåligt.
ett inlägg skrev jag t ex att jag var orolig över min kompis som börjat dricka så mycket för att hon/han mådde så dåligt, idag kommer jag inte ens ihåg vilken kompis det var!!!
känns som om jag kanske måste tagga ner med bloggningen och bilddagboken en aning, fokusera på skolan, OCH mig själv... jag blir nästan rädd, jag vill vara den glada och livfulla person som jag var förut, jag måste verkligen hitta tillbaka till henne..! hmm :/
helt sjukt hur man kan förändras utan att ens veta om det eller märka något själv! vafan liksom?!
nåväl, ska kasta in en grej här som jag hittade i ett annat gammalt inlägg. och sen ska jag se Varg eller Wall-E ;p
klockan är halv elva, får se om jag ser båda!

nåväl, lev i frid!

Kanske satt det en mördare bredvid dig, när du åkte på bussen igår.
Kanske mötte du en trevlig tjej, som bär på grymma spår.
Kanske kvinnan i kiosken där, har försökt att ta sitt liv.
Och killen du trängdes med i en affär, kanske gömde på en blodig kniv.
Det syns inte utanpå, du möter så många, vet inget ändå, om det som inte syns utanpå.
Pojken som leker med sina vänner, kanske aldrig sett sin far.
Kanske någon du tror du känner, svarta hemligheter har.
Den vänliga damen i kassan, den fullaste bussen i byn, den sötaste flickan i klassen, deras inre är dolt för din syn.
Det syns inte utanpå, du möter så många, vet inget ändå, om det som inte syns utanpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0