hockey

håja håja, ni som hängt emd ett tag i min blogg kanske undrar över varför det inte står så mycket om luleå hockey i min blogg denna säsongen.
sanningen är den, jag vet inte vad jag ska skriva?
ni läser väl tidningarna och ser matcherna, det är helt enkelt för jobbigt att skriva om det.
en vinst på åtta spelade matcher, vad fan ska man säga? hejaheja, nu blir det guld?...
luleå hockey måste göra något! nu går man inte till matcherna för att man själv ska må bättre, man går på matcherna för att visa laget att vi älskar dom ändå, så att DOM mår bättre, och jag fattar fan inte alla dom som har säsongskort men som inte far på matcherna? är det verkligen en som kan kalla sig för luleå hcokey supporter?
jag lovar att alla dom som vet vem jag är på läktarn tänkte det om mig i torsdags, men här har ni sanningen om vad som hände i torsdags, jag hade haft tre långt och jobbiga dagar i skolan, jag åkte hem efter skolan och skulle ta en powernap innan core träningen, men den vart för lång, när jag sen vaknade vid åtta-halv nio tiden så hade jag i princip bara hunnit till arenan för att vända och åka hem..
så nej, jag är ingen jävla medgångsfitta, jag är en luleåhockeysupporter, jag kan kalla mig för ett luleåfan.
klart, man tappar tron, men man tappar aldrig hjärtat, klart, det krossas, varje gång det blir förlust, men som ett skrapsår så läker det..
för,någon jävla gång måste det ju vända? någon jävla gång måste dom ju vinna? jag har svårt att tro att dom kommer förlora alla resterande matcher oxå, och när dom vinner, då ska jag stå där på läktaren, tillsammans med alla andra som kan kalla sig för luleåfan, och skratta, hurra, gråta och bara vara allmännt jävla överlycklig! :D
den dagen den kommer, den kommer fan att komma, annars vette fan vad jag tar mig till..!
Luleåhockey brukar ju vara lyckan, men dom senaste veckorna har dom mest bjudit på sorg.
Vi fans har inte gett upp hoppet, men om spelarna gör det, varför ska vi då tro?
kom igen nu luleå, vi vill inte ha någon himla repris rysare ifrån förra säsongen, någonting borde ni väl ha lärt er av den mardrömssäsongen?!!
nae, fyyyyyhelvete...!

en bild som får oss alla att komma ihåg den outhärdiga övertiden i lindköpingsmatchen...

en bild som får oss alla att komma ihåg lyckan när det blev klart att vi hölloss kvar i ES på målskillnad!

en bild som får oss alla att komma ihåg spelarnas glädje, och som, iaf ger mig, hopp i mörka dagar, typ som dom som är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0