I väntan på träning ;D

så gör man sånt här ;P

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: YesBox

Gnälla: Japps! ofta och högljudt!

Skrika: Nja.. om jag är jätteglad eller arg ;p

Sova: Mer än vad som är nyttigt ;p

Ha ångest: Ja. lite då och då!

Skada dig själv med flit: Nej, det är ju bara dumheter!

Ta mediciner du inte borde ta:  Naeeee ;D tar inte ens dom som jag BORDE ta ;p

Vilja dö: Njaee,eller neee..

Drömma mardrömmar: Jo, den senaste var om min APU :S

Drömma sexdrömmar: Njaeeee ;p

Ta droger: Naaaeeeee

Försöka vara annorlunda: Nej, försöker vara mig själv ;p

Klä dig i svart: Jo, men inte helt i svart ;p.

Gå till kyrkan: Nej.

Gå i skolan: Jadå :)

Röka: Njiet ;p

Ha sex: Alltså, nae :P

Ljuga: När tillfälle behövs

Hata folk: Ja, speciellt två!

Lita på folk: Nej, det gör jag inte.


VEM:

Saknar du: Pappa!
Vill du döda: SR & AM

Rörde dig sist: Amanda Estola på Engelskan!

Vill du slå: SR & AM

Kysste dig sist: Haha, det måste väl ha vart typ, Jens? hahaha xD FÖRTRÄNGA I MINNET

Vill du kittla: hehe, PASS

Kramade du sist: Minns inte, men typ,mamma?

Vill du prata med: Hehe, PASS

Skrek du på sist: Vet inte ;p

Vill du vara som: Mischa Barton eller Hilary Burton ;p

Sårade dig sist: En (fd?) kompis

Vill du bli galet full med: hehe, PASS!

Gjorde dig riktigt glad senast: hehe, PASS!.

Fick du sms från senast: EwelineEnmark

Ringde dig senast: EwelineEnmark

Är snyggast på jorden: hehe, PASS! / Purjo

HAR DU:

För många vänner: Nej.
Förföljelsemani: Nja, ibland kanske.

Tvångstankar: Nae, eller, joo, när de gäller sprickor och jämnhet ;p haha :D

Någon annan psykisk sjukdom: Näruu!

Någon fysisk sjukdom: PFSS, knäskada ;p (PatelloFemorält SmärtSyndrom)

Någon skada: YÄS!

Några piercings: Öron, Navel, Tunga och snart kanske i Näsan ;p

Egen dator: självfallet^^

Självförtroende: Det kommer och går lite som det vill ;p

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, men tänkt det ;p haha!

Bjudit ut någon: Naee...

Dumpat någon: Naeee.

Tuttat eld på nått: Hehe, joo, senast en Skellefteåhalsduk!

Gjort något olagligt: HAHA, jaa ;)


HUR:

Går du: Med den ena foten framför den andra ;p

Fördriver du tiden: Dator, TV, träna ;D

Mycket pengar har du: typ, 250 allt som allt ;p

Tjänar du pengar: Nej, men ska å söka efter APU:n ;p

Ofta diskar du: Typ varannan dag eller nå :p

Ofta städar du: MINST två gånger i veckan ;p

Många stör du dig på: Två speciellt mycket!

Ofta träffar du din familj: Inte så ofta nu när jag flyttat, kanske en gång i månaden, max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0