Klart å betalt som Patrik Larsson sku ha sagt ;>

regn regn regn regn regn regn regn REGN!
jag som hade tänkt mig ut på en promenad idag,
men glöm de nu elle?! haha!
vädret speglar verkligen mitt humör!
har typ legat i sängen å sovit hela dagen, hoppade upp tog en dusch å gjorde en hårinpackning, å nu sitter ja i sängen igen å funderar på att somna om....
I HATE RAIN!
blääääääääääääääääääääääää...
men luleå leder iaf, harju har fått en assist, å de är ju bra!
bara det att dom inte är allt för bra att hålla kvar sin ledning när dom skaffar sig en..
men, om dom vinner denna matchen så förklarar det en hel del..
eftersom om det går bra för luleå så går allt annat för mig skit,
när allt annat går bra för mig så går det åt skogen för luleå hockey.
kul. =/
jag fattar fan inte vad du håller på med? :O

KOM HIT MED EN ASKKOPP! JAG MÅSTE FIMPA! ELLER VILL DU ATT JAG SKA KÖRA UPP FIMPARNA I RÖVEN PÅ DIG?!
nejnej det vill jag ju såklart inte... jag ska hämta en askkopp..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0