Kvällspromenad med Ellan å Molly =)

har nyss kommit in ifrån en tvåtimmars prommis med elina :)
har faktiskt saknat dig en hel jäkla del kände jag.
är så lätt å surra med dig, å det finns inget ämne som man inte kan prata om heller!

mötte upp med Ellan å doggyn Molly i parken åsså gick vi först på konsum där elina köpte candy å sen gick vi till nya kyrkogården och kollade på Emils grav, gode avcker den var. och medans vi ändå var där så gick vi å skänkte Tom Rånes, Sebastian Afvander och Dennis Grönlund en tanke.
satt i minneslunden ett tag oxå å pratade på. var så himla skönt å surra av sig alltså! sen gick vi iaf till Lekenskolan å satt på gungorna ett tag å surrade lite till ;) sen började lilla stackars elli-fjärt-belli å frysa så då gick vi hem, längst ner på storgatan mötta vi Pallis å Caro som även dom av ute å gick.

Sen sista biten kom vi väl in på lite djupare samtal, som fick mig att öppna ögonen lite, men ändå, jag kan inte låta bli att tänka så som jag tänker... och än så länge så är det ju inte precis så att det går någon nöd på mig, när det börjar synas alldeles för mycket så kanske någon får slå mig i skallen, men just nu så tänker jag bara låta det vara...
okey, nu fattar ni nog ingenting, men de behöver ni inte göra heller.

annars så var ju typ 85% av samtalen vi hade om ja, hmm, Han, och hur jag ska kunna fortsätta utan Han å ja, jag kan ju säga att jag inte själv riktigt kan förstå hur jag ska kunna de, sant, jag har lätt för att bli kär, men, jag har aldrig varit SÅHÄR kär förut, det känns så annorlunda, det känns så jävla äkta. jag kan inte tänka mig någon annan, å SPECIELLT INTE EN HIPHOPARE IFRÅN ÖJEBYN ELLAN! haha ;)

nåväl, nu ska jag väl ta å se Freaky Friday med syrran, sen sova..
blir å fara till pappa på FM å baka blåbärsbulla innan jag drar till stallet på EM å rider å tar hand om Cleoo :)


helvites vad jag tycker om dig, fattar inte hur jag ska kunna fortsätta utan dig..
du betyder ju typ ALLTING för mig... herre, fattar inte hur jag kunde bli såhär?

Kommentarer
Postat av: emma

känner du ens killen som du är kär i? är ju svårt att bli kär en i en kille man inte känner, då är det ju inte kärlek, bara ytlig kärlek typ..

2008-10-19 @ 15:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0