mah readers is back^^

haha ;D ser att allt fler har hittat tillbaka till mig igen nu ;) antalet är uppe i 45 läsare/dag, så än har inte alla 62 hittat tillbaka, men de kommer nog :) hehe ;D
imårn blir de skola, börjar klockan åtta å har en lektion, engelska b ;p
annars är nog denna helgen lika död som alla andra =/
fredag död
lördag död
söndag kommer kanske mamma, annars är den oxå gode död
blir väl att sitta å bli galen över den är jäääääääääävla mattematiken! och nej, jag är ingen pluggis!
får jag alldeles för tråkigt så får jag väl trycka alvedon å ipren tills jag spyr så ja kan fara ut å springa en sväng ;p
borde kanske tvätta lite oxå :p får se får se ;p
såg just Righteous Kill med bla Al Pacino i huvudrollen, den var bra, helt sjuk, men bra! ;)
nåväl nåväl, klockan börjar bli mycket, om man skulle ta en klunk juice eller två å sen ha ett litet möte med john blund?
låter som en ytterst bra idé :)

nöjd nu emmam? nu skrev jag bara ett svärord ;) HALLELULJA MOMENT! eller? ;) haha ;D

och sen måste ja bara säga att Cornelia Lindmark är den bästa som finns i hela världen, å hennes mamma är goooode frän! haha ;D helan å halvan, det var nog dagens! ;D hihi ;D

nattinatt :)<3

Kommentarer
Postat av: natta

sku du it se vertution på lördagsrocken? :p

2008-10-02 @ 23:28:00
Postat av: emme

kändes int så lockande å fara dit själv :S

2008-10-03 @ 10:52:54
URL: http://superemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0