Mottiiiiiiii!!

mamma va här idag, och hade köpt mig en boxer, så nu, efter många om och men, så har jag över hundra kanaler ;)
sitter å kollar på MTV2 live nu å funderar om livet ;p haha ;D
har nyss varit på Waldorf's å käka middag, så jävla gott med riktig mat :D haha :D
funderar på att fara hem i helgen, men får se hur jag gör :p måste idas för det första och sen måste ja se så att inegnting annat dyker upp :)
hörde att pallan hade saknat mig lite å så, sen har corre gjort de oxå, eller ja, dom gör väl ;) å ingen kan klandra dom! ;D haha ;D
annars idag så har de inte hänt mkt, tog typ tre timmar å få igång boxerhelvetet, men efter ett samtal till comhem så funkade den, och jag tänker INTE skriva ut vad det var som vi gjort fel, haha, så grymt jäkla pinsamt! haha! ja, ibland är man verkligen blond och oteknisk! haha ;D
nåväl, ska se klart nu, är The Killers som spelar, goooooooode bra är dom!


jagtyckeromdigjagtyckeromdigjagtyckeromdigjagtyckeromdigjagälskardigjagtyckeromdigjagtyckeromdig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0