New Shit ;D

dyeee ;D
åkte in med 13.12 bussen till skolan idag ;p
mötte upp med elina vid kvart i två :p mobilerna va ju fan helt missfoster idag :O
nåväl vi sprang runt på stan till typ, klockan tre?
mötte Ewe där vid tjugo i tre så hon hängde på =)
hittade kläder för 486 spänn ;D
Ett par strumpbyxor ifrån Cubus
Ett vitt långt linne ifrån Gina
En svart lång tröja ifrån Gina
Ett halsband ifrån H&M
Ett armband ifrån H&M

(om ni klickar på bilderna blir dom större)

sen måste jag säga att jag hatar lulestad!
eller inte själva staden, men fan ta vädret!
blev så grymt jävla nöjd med mitt hår i morse!
men nej, vädret ska sabba min braiga hårdag!
regn, vind å rusk, FYFAN!
hann iaf ta en bild på håret innan jag sprang iväg till bussen =)
 kan ju alltid titta på bilden å önska att håret fortfarande såg ut såhära ;)





vart tusan var du idag?

Kommentarer
Postat av: Natta

Snyggemme =)fina kläder du hittat! :D

2008-10-21 @ 00:06:40
Postat av: Emmäh ;>

du har ju kommentera i fel blogg snyggfjärt ;)

2008-10-21 @ 17:08:45
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0