Sanning eller Konsekvens

satt nyss och spelade det med Ewe på msn ;p gode kul!
fick frågan; hur skulle den perfekta första dejten se ut enligt dig?
svaret blev; först på eftermiddagen är man ute i djupsnön och har typ snöbollskrig eller kör någerst med en skooter å grillar eller nå sånt, sen när det börjar mörkna så går man in och dricker kaffe och myser framför en bra film :)
men nu kom jag på, att alla första dejter som man kan tänkas komma på skulle vara perfekta för mig, bara om dom tillbringades med Honom :) haha ;D
nåjå, idag regnar det en jävla massa, tappade all jäkla motivation till träning när jag såg det... så får se hur jag göra om jag ids fara å  träna core idag eller om jag bara siktar in mig på hockeyn.. känns så gryyyyyyyyymt jäkla ofräscht att stå på läktarn i typ två timmar å stinka apa, man kan inte koncentrera sig på matchen heller eftersom man bara vill hem å dra en dusch! hahaha ;p
nää, skiter nog i träningen idag, matchen ikväll kräver ändå all min energi!  får väl träna senare när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0