sjuk..

idag är jag sjuk. synd, ahde som sett fram emot att gå på stan med elina efter skolan.. 
nåja, blir å gå till veckan istället så :)
håller på å koka nudlar nu och tittar på Långbens galna gäng på Toon disney ;)
 när man är sjuk får man faktiskt vara lodis å barnslig ;p för fasen så skönt det är! haha :D
idag är Långben en ninja ;) coolt! :D

men till någonting annat :P
engelskaprov imårn som sagt :) ska plugga lite senare, typ ikväll, var inte så svåra saker vi sku kunna så.. typ bara synonymer å shiiiit^^
efter provet blir de byn, hänga hos pappa till erika kommer, övertala henne å köra med mig, sen sova :p
lördag blir det stallet för hela slanten och sen fara å baka hos pappa efter de :)
får inte glömma å ta med mina stallkläder hem ifrån byn på söndag heller, eftersom ja ska å provrida Nellie till veckan =)

nåja! nu e mina nudlar dunno så ;D de ska bli mumsigt! :D

all my heartbeats is for you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0