Sova i tvättstugan!

hujahujahuja!
finns inte mkt att skriva om hära nu för tiden, eftersom det enda som jag tycker är värt att veta handlar om Kungen, och jag vet ju inte om han läser min blogg, gör han de äre ju kanske inte så smart å skriva alla tankar jag har om honom här ;)
å nu tänker ni, kungen? vafan?! men de är inte kungen, Kungen, utan det är Kungen... interngrej mellan mig å Elin ;)

annars så hade vi prov idag, praktiskt. skulle tillaga oxrullader typ med potatismos med muskotnöt typ ;p
de va gott å jag fick ett solklart VG ;) hehe :D dock fickjag ett fett IG på portionsberäkningen, haha, 8spänn, nåja..

när jag kom hem sen till min lilla lägenhet, så hämta ja min tvättkorg å satte igång några tvättar, är ganska lat idag (även fast jag är sugen som fan på å fara ut å springa) så jag orkade ju inte lämna tvätten å springa upp hit å typ laga mat (och sen vet man ju aldrig om någon jävel är å snor mina kläder om ja inte är där, haha!), utan jag satte mig på tvättstället typ å kollade när tvätten for runt, runt, runt, runt, runt, runt, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz och så somnade jag! vaknade precis när första maskinen var klar, så ja hede den i torktumlaren, och kollade när den for runt runt, och när den var kalr så hade precis den andra maskinen stannat så ja hede den i torktumlaren med, å kollade när den for runt runt runt runt runt runt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, haha! men mellan mina små sömnturer så hann man även sitta å fundera, å de är fasen illa å sitta helt själv i en tvättstuga å fundera! tankar springer inte, utan dom skenar iväg så himal långt att man nästan blir rädd för sig själv ;) haha!
men skönt som stryk var det då å sova lite :)
ikväll blir det nog en lite mer avancerad middag, funderar på å steka nå kycklingfileé å koka nå pasta å äta! vääääärsta kolhydratbomben, men vafan, ska träna å se hockey imårn så :)
annars ikväll blir det nog en jäääääävla tidig kväll, herre så trött jag är ! haha :D

imårn äre inge kul alls i skolan, näringslära, samhälls, svenska, företagande...... blääääääh! :O
och på fredag är de prov i engelska och sen hem till älvsbyn dirr efter det, ska skriva snabbt så jag hinner med 9.10 bussen! ;) annars måste ja ju vänta till 12.45 :p å de ids ja tamigfan inte! haha :D
i helgen blir det chilla, sova, rida å baka blåbärsbulla och även träffa systeryster som är hemma för å byta däck på snyggbilen! ska se om jag lyckas övertala henne å fara ut å övningsköra lite =) eller snarare, övertala pappa å betala bensinen ;) hahahaha ;D

nej,sova en snabbis nu, sen laga mat, och sen sova igen ;) hahaha :D eller nå i den stilen :D
nu har jag ju iallfall kläder så jag slipper gå naken till skolan ;) hahahaa :D

"Just say the word(s) and I'm yours forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0