Terapi

hmm, funderar starkt på att gå till coop extra, köpa en B&J, gå hem, dra ner persiennerna och se den ena snyftfilmen efter den andra.
det är vad jag kallar ren och skär terapi, bara det att det känns surt å köpa en B&J ifall om jag inte klarar att äta upp den. kommer få fet jävla ångest om jag gör det! men sen, jag har ju faktiskt bara ätit frukost och en blåbärsbulla idag, jag kan kanske se glassen som en middag eftersom jag ändå inte kommer orka laga nå mat idag...
hmm, det får nog bli så, hoppas dom har nå goda glass smaker inne :) men med tanke på att min finfina otur har kommit tillbaka så har dom nog garanterat slutat med B&J här på örnäset, bara för å jävlas! nåja, annars har jag ju mina andra sorts terapi i kylen, haha... nå nej, jag orkar fan inte ens skojja.
alltså livet, det suger nå så grymt jävla hårt!
och jag vet, livet blir vad du gör det till, men om jag försöker ändra på livet men livet går emot mig som fan, vad gör man då?! finns inte så jäkla många valmöjligheter precis!
nä, nu ska ja gå å bli fet(are), kan ju inte precis förlora så jävla mycket mer nu så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0