Tisdag..

usch, fy och blä! jag HATAR verkligen tisdagar!
är nå så grymt trött och slut efter himla matte b att ajg ids inte ens diska så jag kan äta!
sitter istället här helt hungrig i mörkret och FUNDERAR om jag sku orka slå på tvn å se lite cartoon network! så jävla kul å sitta å se dexters labb å johnny bravo å edd, edd n eddy! haha ;D barnminnen hos mormor ploppar typ upp :D haha, när ja va liten å ja såg det med mormor åsså satt man bara å vänta på att barbiereklamen skulle komma så man kunde säga; "mormor! den där önskar jag mig av dej!!" men nå ja tänkt på, de e samma snubbe som gör legoreklamen, eller alltså rösten till den som det var för typ 11år sedan, hur går det ihop?  han borde ju ha annan röst nu egentligen när han är typ 11 år äldre? eller? nåå, är nog bara jag som är helt korkad och just dumförklarade mig själv på något sätt, som typ på matten..
Lärare ingemar: och 2-2 är..?
Jag: HAHA! 2 :D
han som ska gå matte C: naeee, de e ju förfan 0!
jag: haha, FAN ÅÅ!
haha, som sagt, man kan itne alltid ha hjärnan mellan öronen baki ögonen!

och nu känner jag att det luktar bränt om skallen min, så ja ska väl skriva hejdå, lägga mig på soffan å se lite cartoon :) TJOHO! hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0