Vissa belönar Gud på en gång när dom är duktiga =)

och idag var jag duktig!
vaknade som vanligt typ kvart i sju, snooza till tio i, kände bara BLÄ, jag orkar fan inte skolan!
men sen tänkte jag, nej, nu ska ja ta mig fan fara till skolan idag för jag har BÅDE matte b och prov i maku...
så, jag steg upp även fast  vädret nog var på min sida när de gäller att stanna hemma! haha!
nåväl, in i duschen, frulle, kläder, smink och ja ides fan inte håret idag så ja föna, kamma bak och på med diadem! haha ;D
gick med tuuuuuuuuuunga tunga steg mot bussen, övervägde fortfarande att stanna hemma...
men jag hann till bussen, och tur heliga mamma maria för det! ;D
först när jag klev ur bussen (eller, egentligen innan jag klev av bussen) fick jag se första tecknet på att det var rätt att fara till skolan.
sen när jag stod med Linnea och Malin innan skolan började ute på skolgården så såg jag samma tecken, EN GÅNG TILL!
herre, jag förstod nu att jag skulle överleva matte b lektionen!
sen blev det tråkigt, först samhälls där ja å Elin svara på nå frågor om typ statsskicket å shiet, fick sluta tidigare så vi hade fet jäkmla rast till projekt och företagande lektionen, men gubben lennart kom aldrig så efter typ en halvtimme hade alla gått åt olika håll typ, så ja gick ner i källarn med alla jäkla kokböcker som väger sju å en halv! haha! sen sökte jag upp sandra åsså gick vi å åt, och vad tror ni händer om inte att jag ser mitt tecken igen att jag gjort helt rätt som valde skolan före sängen! ;D
ställde mig i andra kön, tänkte att nu måste det väl känna igen mig? skicka ett mess, men fick int nå svar :/ nåja!
sen gick hela lunchen ut på att typ stirra sönder mitt tecken som the man upstairs skickat till mig idag :) sen var det svenska, men ingenting speciellt hände där egentligen, sen MAKU prov som gick käpprätt åt helvete! nåväl, jag gjorde mitt bästa så.. sen hade jag matte b, och ÄNTLIGEN var jag smartast av alla! ;D;D;D;D;D HAHA! gud i himlen vad glad jag blev när ja kunde svara på de som ingen annan kunde svara på! ;D haha :D jag kanske har en hjärna trots allt? :)
nåväl, hmm... sen sprang jag för å hinna med bussen, åkte hem, gjorde middag (pasta å pastasås) å nu sitter jag här och väntar på mitt tecken! hahaha ;D

lurigt inlägg idag! ;) hehe ;D men, dom flesta fattar nog vem/vad tecknet är skulle jag tro! haha ;D
men inte Jessica "rattarn" Raatiniemi, hehe, hon vet ingenting hon, stackars! hahaha! naat^^
nåjå, ska sluta dryga sönder eran kväll med mitt inlägg nu, ska ta en power napis å sen ska ja väl försöka skriva ner nå recept...
har tvättid imårn, ÄNTLIGEN tog jag mig i kragen å boka en tid, herre, vet fan inte om jag ens har nå kläder å ha i skolan imårn!! hahahaha, ibland är jag inte vidare smidig ;)

dagens1: Sandra: ATCHO! men gud! FAN! förlåt..!
dagens2:
Sandra: men va hette han nu igen....?
                  Jag: Danne kanske?
                  Sandra: JAHAAAA, var det såååååå han hette? ;);)

AS*jävla*GARV! ;D HAHAHAHHA :D

Kommentarer
Postat av: eveline

låten heter can't get enough och det är ola som sjunger.

2008-10-14 @ 18:05:03
URL: http://evoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0