Core, hardcore?

haha ;D har nyss, eller ja, nyss å nyss...
men jag var iallafall på Core träningen, var lite nervöst såhär första gången, pinsamt om man inte hänger med liksom!
men jag tuffa på riktigt bra! höll ut längre än vissa som varit där tidigare!
tränaren pernilla var riktigt duktig och bra på att puscha på! :D
kommer LÄTT gå dit fler gånger :) varenda tisdag och torsdag (hinner ju till copp, även om jag kommer lite sent, när det är match) nej riktigt skojj var det faktiskt :)

och till er som inte vet vad Core är så fokuserar man hela passet (45 minuter) på att träna magen och ryggen.
men här ska ni få höra nå riiiiiiiiktigt sjukt! jag har mest ont i benen! och det är ifrån uppvärmningen! haha! gjorde utfall å sånna saker... efter benen kommer ryggen på en fin andra plats och sist magen! lite tråkigt, var ju som den jag ville ha träningsverk i, men jag lyckas verkligen inte komma åt dom där jävla musklerna :S haha, eller det kanske inte finns några att komma åt? nåväl! efter några omgångar ska jag nog lyckas klämma till dom med! ;D hehe :D

när jag kom hem där ifrån så fixade posten (lite som skulle till malmö, lite till mamma och lite till grannen! haha) sen lagade jag middag, plättar med hallonsylt, sen cyklade jag och postade posten och svängde förbi coop extra för jag ahde ett paket med bilder somjag tänkte hämta ut, och coop extra har ju öppet till 23, men vet ni vad? det har inte posten! så då fick jag cykla hem utan paket, men med lite extra motion! hahaha :D

nu sitter jag här å väntar på att natta ska komma :) hon ska bara se matchen Luleå - DIF först, jag kunde ju inte fara till byn å se den eftersom jag skulle träna, men just nu är det iaf 1-1 och älskade Luleå gjorde första målet! ;D CHABADA!! ;D

ska nog ta en powernap nu :) eller nej! FAN! har ju hundra miljoner engelskaglosor till imårn ;S nåja! bara sätta igång å plugga! sen en powernap å sen får natta förhöra mig innan vi börjar spela guitarhero och kanske slår på en moooovieeee ;D;D hehe ;D jag hade tydligen några som hon ville se :)

men avslutningsvis vill jag bara säga några saker;
1. att gå med i korpen är lätt det bästa beslut jag fattat sen jag flyttade till luleå!
2. den som inte har lyssnat på Three Days Grace är det synd om!
3. resultat börjar verkligen synas i skolan nu!
4. Jag kommer som sagt aldrig ge upp hoppet om dig, om oss! Whatever i try, you are never satisfied!
5. ELITSERIEN ÄR IGÅNG NU! PÅ RIKTIGT! ;D I ÅR TAR VI GULD GUBBAR!!!

Plugga engelska nu :) ha de! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0